متکی: مردم ما نمایندگان خود را نمی‌شناسند/ اسم ۵ نفر از نمایندگان را نمی توانند بگویند

در نشست هیات عالی شورای وحدت که در محل حسینیه سیدالشهدا دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، منوچهر متکی سخنگو و دبیر اجرایی شورای وحدت با تاکید بر لزوم فعال شدن اجزای تشکیلات ستاد انتخاباتی و تقسیم کار عملیاتی در کلان شهر تهران گفت: هرچه زودتر باید نسبت به ارائه تشکیلات و چارت کاری در انتخابات تهران اقدام شود.

متکی گفت: ما پیشنهاد یک ساز و کار اجرایی و عملیاتی را برای ایفای نقش نمایندگی در کلانشهر تهران ارائه داده‌ایم و معتقدیم که راهکاری اثربخش و مفید فایده خواهد بود.

دبیر اجرایی شورای وحدت در تشریح پیشنهاد خود خاطرنشان کرد: تهران را به 30 منطقه تقسیم می‌کنیم و در هر منطقه یک نماینده به طور ویژه نسبت به امور مردم و مشکلات آن محدوده و منطقه از پایتخت رسیدگی خواهد کرد و البته این نافی نقش نمایندگی او به عنوان منتخب کل شهر تهران نیست.

متکی در پایان گفت: در حقیقت هر نماینده را به طور خاص مسئول  رسیدگی و مدیریت ظرفیت‌ها مشکلات و پاسخگویی به مطالبات یک منطقه تعیین کرده‌ایم. در این صورت مردم نیز به نحو بهتری می‌توانند با منتخبان خود در پایتخت تعامل نموده و مطالبات و خواسته های انسانی، اجتماعی و فرهنگی خود را پیگیری کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.