درخواست باشگاه‌های معروف برای تاسیس مدرسه فوتبال بررسی می‌شود

رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران با اشاره به لزوم توجه به نوسازی مدارس گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در بحث کمک به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس دیده شد که از محل مالیات بر ارزش افزوده صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به پیشنهاد برخی باشگاه‌های فوتبال برای مدرسه داری گفت: برخی از باشگاه‌های معروف درخواست مدرسه فوتبال دارند که با دید مثبت آن را بررسی می‌کنیم. ما دو نوع دبیرستان و مدرسه ورزشی داریم که دنبال این هستیم این دو را یکی کنیم

برنامه جدید آموزش و پرورش/ مدارس وابسته به حوزه علمیه راه‌اندازی می‌شود

صحرایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حقوق نیروهای خرید خدماتی پرداخت نشده است، گفت: سال گذشته زمانی که سرپرست وزارتخانه شدم، خرید خدماتی‌ها ۷ ماه بود حقوق دریافت نکرده بودند؛ ما به دنبال حل این مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش اصلاً تعطیلی مدارس نیست؛ گفت: ما باید در زمان آلودگی هوا راهنمای فعالیت داشته باشیم نه اینکه مدارس را تعطیل کنیم. تقریباً در هیچ کجای دنیا این کاری را که ما می‌کنیم، نمی‌کنند. امروز شبکه شاد خوب فعالیت می‌کند و گاهی همزمان ۳ میلیون کاربر همزمان دارد. به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که دانش‌آموزان به شکل اجباری تا ۲ ساعت در شاد حضور داشته باشند. طوری برنامه ریزی شده است که حداکثر استفاده از این شبکه بهره برداری شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.