مصر هم به داد اسرائیل نرسید/ هیئت صهیونیست دست خالی ماند

منابع صهیونیستی خبر دادند، یک مسئول عالی‌رتبه در ارتش اسرائیل در حال حاضر برای چانه زنی در مورد مبادله اسرا و نیز افزایش حضور امنیتی در محور مرزی صلاح الدین با مصر، به قاهره سفر کرد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری به نقل از منابع خود خبر داد، یک مسئول عالی‌رتبه نظامی ارتش اسرائیل شامگاه امروز سه شنبه بعد از گفتگو و رایزنی با مسئولین مصری به تل‌آویو بازگشت.

خبر مرتبط
پیام اسرائیل به بلینکن: با حماس آرام صحبت نکن، الان زمان استفاده از «چماق بزرگ» است

همزمان با سفر «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی که پنجمین سفر او از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه است، «ایتامار بن گویر»، وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در توئیتی نوشت: آقای وزیر بلینکن، اکنون زمان مناسب برای صحبت آرام با حماس نیست. اکنون زمان مناسب برای استفاده از آن چماق بزرگ است.

مسئولین امنیتی اسرائیلی به این رسانه خبر دادند، این مسئول در قاهره در مورد گسترش کمک‌های بشر دوستانه به غزه و نیز سرنوشت غزه بعد از پایان جنگ به ویژه محور فیلادلفیا ( صلاح الدین) و با محوریت ادامه تماس‌ها در رابطه با توافق مبادله اسرا به گفتگو و رایزنی پرداخت.

منابع امنیتی صهیونیستی همچنین فاش کرد، اسرائیل بنا به درخواست (فشار) دولت بایدن با مصری‌ها در مورد امکان افزایش کمک‌های بشر دوستانه به نوار غزه را مورد بررسی قرار داد.

خبر مرتبط
شرط اسرائیل برای بازگشت ساکنان فلسطینی به شمال غزه

به گزارش آکسیوس، مقامات صهیونیست که روز سه‌شنبه با بلینکن ملاقات خواهند کرد، به وی اطلاع خواهند داد که اگر حماس با آزادی اسیران بیشتری موافقت نکند، اشغالگران به فلسطینی‌ها اجازه بازگشت به شمال غزه را نخواهند داد.

این در حالی است که به گفته این منابع، مسئول عالی‌رتبه اسرائیلی در رابطه با مسئله اسرا دست خالی از قاهره بازگشته است.

لازم به ذکر است، حماس بعد از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور صالح العاروری جانشین رئیس دفتر سیاسی حماس، از توقف کامل مذاکرات در مورد مبادله اسرا سخن گفته بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.