خبر مهم درباره دومین مرحله ثبت‌نام مسکن هنرمندان و خبرنگاران+فیلم

مجید پوراحمدی، درباره طرح مسکن هنرمندان و خبرنگاران، اظهار داشت: صندوق اعتباری هنر امسال برای اولین مرحله برای مسکن اهالی هنر و رسانه تفاهم‌نامه ای را با وزارت راه منعقد کرد و به همه اعضا که شامل حدود ۱۲ هزار نفر هستند، اعلام کرد برای مسکن در سایت مربوطه ثبت نام کنند.

خبر مرتبط
خبر خوش صندوق اعتباری هنر برای هنرمندان

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از رونمایی چند طرح جدید حمایتی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: تقریبا بیش از پنج‌هزار نفر دارای شرایط در این طرح ثبت‌نام کردند، که یکهزار و ۷۰۰ نفر از آنها از تهران بودند، برای اهالی تهران قطعه زمینی در شهر ‍‍‍پرند و برای هنرمندان و اهالی رسانه در سایر استان‌ها هم به همین صورت زمین در نظر گرفته شد.

پور احمدی گفت: دومین مرحله ثبت‌نام مسکن هنرمندان و خبرنگاران عضو این صندوق به زودی نزدیک اعلام می‌شود،برای این مرحله واگذاری مسکن تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده و قرار است کمیته‌ای با عنوان «مسکن هنرمندان و خبرنگاران» ایجاد شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری گفت: وزارت راه و شهرسازی زمین هایی را برای اختصاص به مسکن هنرمندان و خبرنگاران مشخص کند، ما هم امکانات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ارزیابی می کنیم و در آینده نزدیک فراخوان ثبت‌نام واگذاری مسکن برای دو گروه از جامعه اعلام می‌شود.

پوراحمدی تصریح کرد: تلاش ما این است در مرحله دوم طرح مسکن هنرمندان و خبرنگاران، مکان‌ها و زمین‌های مناسب‌تری در نظر گرفته شود؛ البته شرایط و ویژگی‌های نهضت ملی شامل این مسکن‌ها می‌شود و تسهیلات مازاد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر برای متقاضیان در نظر گرفته خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.