اردوغان حمله تروریستی مسکو را محکوم کرد

رئیس‌جمهور ترکیه امروز شنبه حمله تروریستی به تالار موسیقی «کروکاس» در حومه مسکو را به‌شدت محکوم و تأکید کرد که تروریسم با هر منبعی و از سوی هر کسی قابل پذیرش نیست.

روسیا الیوم گزارش داد، «رجب طیب اردوغان» طی سخنرانی در یک همایش مردمی در آنکارا گفت: ما حمله تروریستی در یک سالن کنسرت در مسکو را به‌شدت محکوم می‌کنیم و جان باختن شماری در این حمله را از طرف خود و به نیابت از دولت و ملت ترکیه به دولت و ملت روسیه تسلیت می‌گوئیم.

خبر مرتبط
واکنش اتحادیه اروپا و ناتو به حمله تروریستی مسکو

وزیران خارجه انگلیس و آلمان، رئیس شورای اروپا، سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین ناتو حمله تروریستی مسکو را محکوم و با مردم روسیه ابراز همدردی کردند.

وی ضمن همدردی با مردم روسیه ادامه داد: تروریسم، از هر منبعی که باشد و هر کسی که مرتکب آن شود، قابل قبول نیست و ما از جمله مردمی هستیم که بیشتر از هر کسی در جهان از خطر سازمان‌های تروریستی و حملات آنها آگاهیم.

وزارت امور خارجه ترکیه نیز روز گذشته با صدور پیامی حمله تروریستی در مسکو را محکوم و با دولت و ملت روسیه ابراز همبستگی کرده بود.

در حمله تروریستی به سالن موسیقی کروکاس در حومه مسکو تا کنون ۱۴۳ نفر کشته و ۱۱ نفر از جمله چهار تروریست عامل این حمله بازداشت شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.