وزیر رئیسی: سزای ریختن خون سردار زاهدی و هم رزمانش، نابودی صهیونیسم جهانی است

مشروح متن این‌پیام در ادامه می‌آید؛

«قَاتِلُواْ الَّذِینَ یَلُونَکُم مِّنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُواْ فِیکُمْ غِلْظَةً

هم زمان با اجتماع پرشور مدافعان حرم در سالروز شهادت امیرالمومنین (ع)، پیشکسوتان جهاد و سلحشوران مقاومت بار دیگر با خون خویش شهادت دادند که هرگز از پیکار علیه ستم دست برنمی‌دارند.

بی‌تردید سزای ریختن خون‌های پاک زاهدی عزیز و هم رزمانش، نابودی_صهیونیسم جهانی است و تا تحقق آن، مبارزه بی‌امان ما ادامه دارد.

خبر مرتبط
پیام تهدیدآمیز ایران به اسرائیل: منتظر واکنش باشید

وزیر کشور در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران تاکید کرد که صهیونیست‌ها منتظر واکنش باشند.

اینجانب با تبریک و تسلیت به خانواده‌های شهدای سرافراز جبهه مقاومت که در حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری کشورمان در دمشق به دیدار حق شتافتند، اعلام می‌کنم که مانند گذشته از هیچ اقدام و ابتکار فرهنگی و رسانه‌ای برای تبیین وحشی‌گری‌های بی‌سابقه صهیونیستی دریغ نخواهیم کرد.

امروز بر ملت آگاه ایران بیش از گذشته روشن است که چگونه صهیونیسم جهانی کمر به قتل آزادگان جهان و پابرهنگان بی‌دفاع عالم بسته است.

خبر مرتبط
رئیسی به اسرائیل هشدار داد/ این جنایت ناجوانمردانه بی‌پاسخ نخواهد ماند

رئیس جمهور در واکنش به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و نفرت ملت‌های آزاده علیه ماهیت نامشروع خود بوده و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

ما یقین داریم که این صفحات خون‌بار در تاریخ تلخ و شرم‌آور جهان، جز با پیروزی مجاهدان اسلام بسته نمی‌شود و این بزرگ‌ترین انتقام است؛ به حول و قوه الهی.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.