حزب‌الله لبنان بیانیه صادر کرد/دو پایگاه نظامی اسرائیل هدف قرار گرفت

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور دو بیانیه جداگانه از حمله به دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

خبر مرتبط
خط و نشان حزب‌الله برای متجاوزان/هر حمله احتمالی با واکنش شدید روبرو می شود

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان تاکید کرد که هرگونه جنگ گسترده‌ای علیه لبنان با قابلیت‌های وسیع این کشور روبرو خواهد شد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۰۰ عصر امروز چهارشنبه (به وقت محلی) موضع نظامی السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین اعلام کرد که ساعت ۷:۰۳۰ عصر امروز چهارشنبه پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را با موشک و به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و به دنبال جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینی‌ها توسط این رژیم در نوار غزه، مواضع نظامی صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.