جنگ غزه وزرای کابینه اسرائیل را به جان هم انداخت

 کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه گزارش داد که اختلافات بین وزرای کابینه جنگ این رژیم در خصوص روند جنگ در غزه بالا گرفت.

بر اساس این گزارش، اختلافات بین «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و اعضای کابینه از جمله «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «بنی گانتس» عضو این کابینه شدت یافته است.

خبر مرتبط
طرح جدید اسرائیل برای مسجدالاقصی / وزیر جنجالی دست به کارشد

​رسانه‌های اسرائیل از طرح وزیر امنیت داخلی اسرائیل برای تغییر وضعیت موجود در مسجدالاقصی خبر دادند.

در این گزارش آمده است که با وجود گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز جنگ غزه، رژیم صهیونیستی نتوانسته است جنبش حماس را شکست دهد. همین امر خشم صهیونیست‌هایی که منتظر تحقق وعده نتانیاهو مبنی بر «پیروزی کامل بر حماس» بودند، به دنبال داشته است.

اخیرا «وال استریت ژورنال» نیز با اشاره به اختلافات بین نتانیاهو، گانتس و گالانت، نوشت که با ورود جنگ غزه به هفتمین ماه خود، افکار عمومی در سرزمین‌های اشغالی در مورد عاقبت این جنگ دچار اختلافات بسیار شده و سه چهره اصلی نظامی این رژیم، در تلاشی مذبوحانه به ‌دنبال رفع تشویش از اذهان عمومی هستند.

طی حدود هفت ماه اخیر، این سه نفر بر سر موضوعات کلیدی برای تصمیم‌گیری نظیر چگونگی آغاز یک فشار نظامی قاطع، آزادی اسرا و اداره نوار غزه پس از جنگ دچار اختلافات شدید بوده اند. آنها اکنون بزرگترین چالش تاریخ رژیم صهیونیستی یعنی نحوه واکنش به پاسخ تنبیهی ایران مواجه‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.