به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها و بنابر اظهارات یک منبع معتبر صنعتی، گروه BTS قرار است حدود ۱۰میلیارد وون بابت مشارکت در برنامه‌های تبلیغاتی این غول فست‌فود آمریکایی دریافت کند. این‌گونه به نظر می‌رسد که همکاری BTS با برند مشهور همبرگر با توجه به طرفداران پروپاقرص این گروه معروف در سراسر جهان، در حال نتیجه دادن باشد. به علاوه، انتظار می‌رود این پیوند یک امتیاز بزرگ برای بازسازی تصویر نام تجاری مک‌دونالد باشد که زمانی به دلیل مشکلات کیفی محصولاتش مخدوش شده بود، اما طبق گفته کارشناسان هدف کوتاه‌مدت مک‌دونالد ترویج وجهه تجاری خود و جلب ۳۴ میلیون نفر از طرفداران گروه پسران است. 

اما مقامات مک‌دونالد در این خصوص اظهار کردند: با همکاری گروه BTS که از طرفداران پرو پا قرص غذاهای ما هستند مورد جدید منوی مک‌دونالد را به جهانیان معرفی کنیم. امیدواریم این همکاری به ما فرصتی برای ارتباط با طرفداران بی‌شمار گروه BTS بدهد. به همین دلیل، مک‌دونالد تلاش زیادی برای همکاری با BTS در ارائه منوی خود به خرج داده و بازخورد اولیه این همکاری خوب به نظر می‌رسد. مک‌دونالد با اعلام همکاری خود با گروه BTS از طریق شبکه‌های اجتماعی در 19 آوریل، اقدامی ‌بی‌سابقه برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان خود انجام داد. پیش از این، رستوران‌های این فست فود آمریکایی فقط بسته‌های مطبوعاتی را برای اعلامیه‌ها یا تبلیغات خود منتشر می‌کردند. این در حالی است که شرکت مک‌دونالد قبلا با مایکل جوردن ستاره سابق بسکتبال و تراویس اسکات، خواننده رپ محبوب برای معرفی همبرگرهای ویژه خود همکاری داشته، اما این فعالیت‌های تبلیغاتی فقط در ایالات متحده ارائه می‌شدند. 

روشی که این رستوران زنجیره‌ای فست فود آمریکایی همکاری خود را با گروه BTS به نمایش می‌گذارد، مشابه نحوه انتشار موسیقی گروه موسیقی پسر است. از 17 تا 23 مه، مک‌دونالد عکس‌های مفهومی‌ از اعضای گروه BTS به صورت انفرادی منتشر کرد و از فیلم تجاری خود در این رابطه سه روز بعد رونمایی کرد. باشگاه هواداران این گروه با نام ارتش BTS طرح جدید بازاریابی مک‌دونالد را ستود و گفت، گویی آنها منتظر آلبوم جدیدی هستند. 

علاوه بر این، هدف این همکاری همچنین برجسته‌سازی تعهد مک‌دونالد برای پذیرش فرهنگ کره در جهان است، زیرا کارمندان مک‌دونالد در سراسر جهان تی‌شرت‌هایی با نام BTS به کره‌ای پوشیدند. همچنین سس‌های BTS Me محتوی سس‌های «چیلی شیرین» و «Cajun» است که روی آنها به زبان کره‌ای نوشته شده و غذا نیز در بسته‌بندی بنفش به مشتریان ارائه می‌شود که رنگ رسمی ‌گروه پسران است. پارک که یکی از طرفداران گروه BTS است می‌گوید: از اینکه می‌بینیم کارمندان خارجی تی‌شرت‌هایی با کلمات کره‌ای بر تن دارند، احساس غرور می‌کنم. ما همچنین افتخار می‌کنیم که BTS از خوانندگان کره‌ای تشکیل شده است که در حال حاضر در میان تمام مردم جهان طرفدارانی دارد. همچنین، تحت تاثیر موسیقی گروه BTS، مردم جهان در حال آشنایی با فرهنگ و زبان  کره‌ای هستند.