شاتا- معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برنامه‌ریزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تبدیل شدن معاونت برنامه‌ریزی به اتاق فکر و مرکز برنامه‌ریزی کلان بخش صنعت، معدن و تجارت کشور ضرورتی است که همه مدیران باید به آن اهتمام داشته باشند. حسین ابویی مهریزی در مراسم تودیع و معارفه سه تن از مدیران این معاونت با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت یازدهم، از همه مدیران و مسوولان خواست تا در زمینه رسیدن به جایگاه واقعی این بخش از اقتصاد کشور تلاش کنند. وی عزم و اراده، تجمیع توانمندی‌ها و هم راستایی آنها را از ضروریاتی دانست که در کنار تعهد و تخصص می‌تواند به اهداف پیش‌بینی شده دراین بخش کمک کند.

معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه ضمن تشکر از تلاش و زحماتی که مدیران پیشین از خود نشان داده‌اند از مدیران جدید خواست تا با برنامه‌ریزی هدفمند و نقشه راه در زمینه تحقق اهداف گام بردارند.

براین اساس، طی احکامی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، «محسن اتابکی»، به سمت مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی، «رویا رفیعی» به سمت مدیر کل دفتر امور طرح‌ها و تامین مالی و «حسن آقاکثیری» به سمت مدیر کل دفتر پژوهش فناوری و صنایع نوین منصوب شدند. همچنین طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت «سید مهدی نیازی» در سمت مدیر کل دفتر آمار و فرآوری داده‌ها ابقا شد. همچنین طی نامه‌هایی جداگانه از سوی وزیر، از زحمات مدیران سابق سیدمسیح حبیبی، علی معصومی و مرجان فقیه نصیری قدردانی شد.