گروه صنعت و معدن- در مجمع عمومی فوق‌العاده خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌مدیره و بازرس اصلی و علی‌البدل این تشکل خصوصی انتخاب شدند. بر این اساس، معراج محرابی موقر، سید عبدالوهاب سهل آبادی، سید محمدرضا مرتضوی، منوچهر توسطی، آرمان خالقی، یونس ژائله سعدآباد، حسن حسینی، محمد حسین فنایی، رمضان بهرامی از استان‌های کرمانشاه، اصفهان، تهران، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، یزد و گلستان به عنوان اعضای اصلی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران انتخاب شدند.

همچنین عبدالغفار نجفی شوشتری و علی محمد زمانی از استان‌های گیلان و قزوین به عنوان اعضای علی‌البدل هیات رییسه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران انتخاب شدند. بیژن پناهی‌زاده و رضا خواجوی از استان‌های خوزستان و لرستان نیز به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران منصوب شدند.

در این مجمع، گزارش عملکرد کاری و مالی خانه در سال ۹۱ ارایه شد و پس از گزارش بازرس، به تصویب رسید. در این مجمع، حسین ابویی مهریزی، معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس کمیسیون نظارت بر تشکل‌های صنعتی و معدنی با بیان اینکه دولت نیازمند راهنمایی‌ها و استفاده از خرد جمعی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد است، خواستار ارتقای تعاملات میان خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و وزارتخانه شد.