خبرآنلاین: احسان علیخانی، مجری معروف صداوسیما، به ماجرای پرتاب سطل ماست به سوی دو خانم بدون حجاب واکنش نشان داد.احسان علیخانی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خدا رحم کرده فقط ماست دم دستش بوده! امروز با این شیوه گستاخی برخورد نکنید فردا سنگ روی سنگ بند می‌شود؟ نگران این همه اتفاقات قابل‌پیش‌بینی نیستید؟ شکایت نکنید. ماست‌پاشی کمترین نتیجه خشونتی است که این روزها در ذهن و کلام برخی آقایان وجود دارد!

   

«بی‌مادر» نخستین ساخته بلند مرتضی فاطمی به تهیه‌کنندگی محمد‌رضا مصباح و علی اوجی در چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بنگلور جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه آسیایی را دریافت کرد.این جایزه به طور مشترک به فیلم‌های «بی مادر» از ایران و «قبل، اینک و بعد» ساخته کامیلا آن دینی (برنده جایزه خرس نقره‌ای از جشنواره برلین) اهدا شد. در این فیلم امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی، پردیس پورعابدینی، علی اوجی، بیتا عزیز، سارا محمدی و فاطمه میرزایی ایفای نقش کرده‌اند.

   

امین غفاری از نوازندگان، مدرسان و پژوهشگران موسیقی کشورمان در بیست و دومین دوره از مسابقات جهانی ویولن که در شهر اوزاکای ژاپن با عنوان «Competition Osaka International Music» برگزار شد، مقام اول (مدال طلا) و جایزه ویژه مسابقات جهانی ویولن کشور ژاپن را دریافت کرد. این نوازنده ویولن در مسابقات جهانی ویولن که با حضور نوازندگانی از کشورهای مختلف از جمله اتریش، آمریکا، انگلیس، ترکیه، ژاپن، چین، فرانسه و... برگزار شد، پس از گذراندن مراحل اول و دوم با ارسال کنسرتو ویلن چایکوفسکی و سونات شماره سه ایزایی، در مرحله فینال به صورت حضوری در شهر اوزاکا با اجرای قطعه زیگونروایزن سارازات موفق به کسب مقام اول و مدال طلا شد.مسابقات جهانی موسیقی اوزاکا از سال ۲۰۰۰ در شاخه‌های مختلف موسیقی در حال برگزاری است و از معتبرترین مسابقات موسیقی در دنیا به شمار می‌رود.