خبرآنلاین: هانیه توسلی، بازیگر سینما، با قرار کفالت آزاد شد، این خبر را طناز توسلی خواهر او در اینستاگرام منتشر کرده است.خواهر هانیه توسلی پیش از این در اینستاگرام از بازداشت این بازیگر خبر داده و نوشته بود: «خواهرم هانیه توسلی امشب ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵ شب در منزل شخصی‌اش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.»

هانیه توسلی

 

چهارمین نشست«سینمای روز» زیرمجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم سینمایی «تِنِت» ساخته کریستوفر نولان محصول سال ۲۰۲۰ اختصاص دارد. این فیلم با زیرنویس فارسی، پنج‌شنبه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۷ در سالن ناصری نمایش داده می‌شود و مدت‌زمان پخش آن ۱۵۰ دقیقه است. جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین و کنت برانا بازیگرانی هستتد که در «تِنِت» ایفای نقش کرده‌اند. همچنین چهارمین نشست «سینماخاطرات» به نمایش فیلم سینمایی «بانی و کلاید» ساخته آرتور پن محصول سال ۱۹۶۷ اختصاص خواهد داشت.این فیلم با دوبله فارسی، روز جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ در سالن ناصری نمایش داده می‌شود و مدت‌زمان پخش آن ۱۱۱ دقیقه است. وارن بیتی، فی داناوی و جین هکمن در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

بانی و کلاید

 

کنسرت پاییزی ارکستر سمفونیک تهران شامگاه روز پنج‌شنبه ششم مهر در تالار وحدت برگزار می‌شود. در این اجرا منوچهر صهبائی ارکستر سمفونیک تهران را رهبری می‌کند.سمفونی شماره ٧ بتهوون، رقص در سمنگان اثر حسین ناصحی، رقص‌های مجار شماره ١، ۴، ۵ و ١٠ و قسمت اول سمفونی شماره ۴ برامس، قطعاتی هستند که قرار است در این کنسرت نواخته شوند.کنسرت ارکستر سمفونیک تهران پنج‌شنبه ششم مهر ساعت ٢١:٣٠ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

ارکستر سمفونیک

 

 فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی «شیوا مردان‌نیا» به بیستمین دوره جشنواره «فیلم کوتاه خلاق» (Corto Creativo) در مکزیک راه یافت. این جشنواره با هدف گسترش محتوای کیفی آثار کوتاه هر ساله ۲۰ تا ۲۲ام سپتامبر (که امسال مصادف با ۲۹ تا ۳۱ شهریور‌ماه است) در سالن UDCI  شهر تیجوانای مکزیک برگزار می‌شود. هیات داوران بین‌المللی این رویداد سینمایی امسال نیز مدال افتخاری استعداد برتر این دوره را در مراسم اختتامیه به منتخب خود اهدا می‌کنند.فیلم کوتاه «با من فریاد بزن» روایتی از زندگی زن جوانی است که از کودکی رویای بازیگر شدن را در سر داشته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: زن با مقاومت در برابر ناملایمات، چشمانش را بر آنچه اتفاق افتاده می‌بندد و به سوی آینده‌ای پرامید پرواز می‌کند...