پس از پایان کنسرت‌های کانادا، علیرضا قربانی به همراه گروهش برای اجرای کنسرت به اروپا می‌رود و ۲۱نوامبر (۳۰ آبان) در دوسلدورف، ۲۶نوامبر (۵ آذر) در فرانکفورت، ۲۹نوامبر (۸ آذر) در شهر مالمو کشور سوئد، یکم دسامبر (۱۰ آذر) در مونیخ، ۲ دسامبر (۱۱ آذر) در شهر روتردام هلند و ۳ دسامبر (۱۲ آذر) در استکهلم پایتخت سوئد میزبان مخاطبان خواهد بود.قربانی در تورکنسرت کانادا در شهرهای کالگری، ونکوور، تورنتو و مونترال روی صحنه رفت که مورد استقبال و توجه ویژه مخاطبان قرار گرفت. مدیریت هنری این اجراها را حسام ناصری بر عهده دارد.

قربانی

 

مستند سینمایی «فراموشخانه» به کارگردانی سهند سرحدی و سیدفرهاد قدسی و تهیه‌کنندگی علی مصفا در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می‌شود.این مستند، داستانی از روایت‌های فراموش‌شده یک پیانوی کهنه و قدیمی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران پیش از انقلاب و ماجراهای حول آن، سیری در تاریخ موسیقی ایران است. مستند سینمایی «فراموشخانه» از چهارشنبه ۲۴ آبان در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران و مراسم رونمایی این فیلم نیز دوشنبه ۲۲ آبان ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

فراموشخانه

 

فراخوان نخستین جایزه داستان کوتاه «گارنت» منتشر شد. نخستین دوره این جایزه با دبیری سارا سالار در دو گروه سنی نوجوانان ۱۲ تا۱۸ و جوانان ۱۸ تا ۳۰ سال برای تمام فارسی‌زبانان در ایران و دیگر کشورهای دنیا، برگزار می‌شود.موضوع آثار در این رویداد آزاد است و هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند یک اثر ارسال کند. داستان‌های کوتاه باید کمتر از یک‌هزار کلمه و بیشتر از سه‌هزار کلمه نباشند و در قالب Word  نوشته و به شکل PDF و Word ارسال شوند.مهلت ارسال اثر به این جایزه تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر، به پایگاه اینترنتی https://garnettalent.ir/story-prize مراجعه کنند.

گارنت

 

نشست علمی کنشگری آنلاین؛ از اسلکتیویسم تا اثرگذاری با سخنرانی دکتر هادی خانیکی (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی)، دکتر فرزاد غلامی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران) و دکتر سبحان یحیایی (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی) برپا می‌شود.این نشست علمی امروز دوشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم ارتباطات، طبقه سوم، سالن شورا برگزار خواهد شد.