قائم‌مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تا پایان سال ۸۶ حدود ۵۰ سرویس بهداشتی در پارک‌های شهر تهران احداث می‌شود. محمد عیدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر افزود: تعداد پروژه‌های امسال شامل ۱۴۳ پروژه در معاونت خدمات شهری به صورت متمرکز و ۶۰۰ پروژه در مناطق ۲۲ گانه شهرداری در بخش خدمات شهری است. در مجموع سازمان‌های مختلف شهرداری برای سال‌جاری حدود ۱۰۰۰ پروژه در نظر گرفته‌اند که این پروژه‌ها تا پایان امسال اجرا شده و به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه احداث، ترمیم، بهسازی و توسعه سرویس‌های بهداشتی یکی از برنامه‌هایی است که در سال‌جاری انجام می‌شود، گفت: سرویس‌های بهداشتی در مکان‌های مورد نیازی که هم‌اکنون فاقد این امکانات است، احداث می‌شود. همچنین در مکان‌هایی نظیر مساجد که سرویس بهداشتی وجود دارد اما دچار مشکلاتی هستند، فعالیت‌های مربوط به ترمیم، بهسازی و توسعه آنها صورت می‌گیرد.

قائم‌مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: حدود ۵۰ سرویس بهداشتی توسط سازمان پارک‌ها طی سال‌جاری احداث می‌شود و حدود ۲۵۰ سرویس بهداشتی مساجد نیز مورد ترمیم، اصلاح و آماده‌سازی قرار می‌گیرد تا شهروندان بتوانند از این امکانات استفاده کنند.