قیمت خرید هر کیلو گردو تازه (به‌روزرسانی روزانه)

 گردو در واقع یکی از میوه های مغزدار است که به دلیل داشتن خواص فوق العاده زیاد و ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی که در آن وجود دارد، جزو انواع مغزهای آجیلی پرطرفدار در میان افراد محسوب می ‌شود. این محصول در بخش‌ های مختلفی از کشور کاشت می شود و در هر کدام از این مناطق نیز نوع خاصی از گردو به عمل می‌ آید.

یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع گردوی ایرانی، گردوی تویسرکان استان همدان است که نه تنها در ایران بلکه در جهان از شهرت خاصی برخوردار است. به طور کلی و بسته به شرایط جغرافیایی منطقه، زمان برداشت گردوها از شهریور تا اوایل فصل پاییز متغیر است و با توجه به این که قصد خرید گردوی تازه یا گردوی خشک را دارید، باید در زمان مناسب برای تهیه آن اقدام کنید.

توجه داشته باشید که منظور از گردوی تازه همان گردوی دارای پوست سبز است که به عنوان نوبرانه مصرف می ‌شود و دارای زمان ماندگاری کوتاهی است ولی گردوی خشک قابلیت نگهداری برای مدت زمان طولانی تر را هم دارد و به صورت با پوست و مغز شده عرضه می شود.

 خرید گردوی خشک

گردو ها پس از این که برداشت می شوند و پوست اولیه و سبز رنگ آن ها جدا می شود، در محل مخصوصی و دور از تابش مستقیم آفتاب خشک می شوند. دلیل این که گردو را نباید در معرض نور مستقیم آفتاب خشک کرد این است که تابش مستقیم آفتاب باعث می شود که مغز گردوها سیاه شود.

یکی از موارد مهمی که در رابطه با خرید گردوی خشک باید به آن توجه کرد این است که توجه داشته باشید گردویی که می خرید گردوی امسالی باشد؛ زیرا هم مغزهای با کیفیت تر و تازه تری دارد و هم ماندگاری بالاتری خواهد داشت و احتمال وجود خرابی در آن گردو کمتر است. شما می توانید برای خرید گردو و مشاهده قیمت گردو با پوست به لیست قیمت گردو در سایت خشکبار کشاورزی که یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه عرضه انواع گردو و سایر محصولات مربوط به آجیل و خشکبار است مراجعه کنید.

برای مشاهده قیمت هر کیلو گردو کلیک کنید

گردوی خشک در سه نوع در بازار موجود است که عبارتند از:

۱. گردو با پوست چوبی :

یکی از نمونه های پرفروش و پرطرفداری که در بازار وجود دارد، گردو با پوست چوبی است. این نوع گردو به دلیل این که به صورت با پوست خریداری می‌ شود و مغز داخل آن قابل مشاهده نیست، باید از فروشندگان معتبر و فروشگاه های شناخته شده در این زمینه تهیه شود تا محصولی با کیفیت تضمینی در اختیار مشتری قرار گیرد. کیفیت و قیمت گردو با پوست چوبی به عوامل مختلفی از جمله: نازک بودن پوست آن، تازگی گردو یا امسالی بودن، جدا شدن راحت مغز گردو از پوست، میزان پر بودن مغز گردو و ... بستگی دارد.

این نوع از گردو از مغز گردو ارزان تر ولی نسبت به گردوی با پوست سبز گران تر است. گردوهای با پوست دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام قیمت و کیفیت متفاوتی نیز دارند و یکی از معروف ترین آن ها گردوی تویسرکان استان همدان است

۲. مغز گردو :

از دیگر حالت های عرضه گردو می توان به مغز گردو اشاره کرد.خرید مغز گردو برای افرادی که می خواهند خیالشان از بابت کیفیت راحت باشد، بسیار مناسب است ولی از آن جایی که قیمت بالاتری دارد در مقایسه با گردوی با پوست طرفداران کم تری دارد. بهترین نوع مغز گردو نیز مغز گردوی تویسرکان است که دارای رنگی روشن و مغزی بسیار چرب است و به دلیل داشتن کیفیت بالا جزو محبوب ‌ترین مغزهای گردو در ایران و حتی در دنیا شناخته می شود. شما می توانید برای مشاهده قیمت مغز گردو و خرید مغز گردوی با کیفیت و درجه یک، به دسته بندی گردو در سایت خشکبار کشاورزی مراجعه کنید.

۳. مغز گردوی خورشتی :

مغز گردوی خورشتی یکی دیگر از انواع محصولات از خانواده گردوی خشک است که به دلیل داشتن اندازه کوچک تر و رنگ تیره تر در انواع خورشت ها و غذاها مانند فسنجان مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین و با کیفیت ترین نوع گردوی خورشتی در سایت خشکبار کشاورزی موجود است که شما می توانید برای خرید گردو خورشتی و مشاهده قیمت روز آن به دسته بندی گردو در این سایت مراجعه کنید.

خرید گردو تازه

خرید گردوی تازه ( گردو با پوست سبز )

گردو دارای پوست سبز نیز یکی دیگر از انواع گردو است که طرفداران خاص خودش را دارد و معمولا اکثر افرادی که به خرید گردوی تازه علاقه ‌مند هستند می‌ خواهند گردو را نوبرانه و تازه مصرف کنند. این نوع گردو دارای مغز بسیار ترد و تازه ای است و معمولاً در فاصله زمانی بین اواسط شهریور تا اواخر مهر یعنی دقیقا همان زمان برداشت محصول گردوی یافت می شود. در رابطه با خرید این نوع گردو توجه داشته باشید که بهتر است فقط به اندازه نیاز و مصرف کوتاه مدت خود گردوی تازه با پوست سبز را خریداری کنید؛ زیرا دوره ماندگاری این نوع گردو بسیار کوتاه است و ممکن است سریع خراب شود.

همچنین بهتر است بلافاصله بعد از خرید گردو تازه، پوست سبز آن را جدا کرده چون اگر با این پوست نگهداری شود مغز گردو دچار آسیب می‌شود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. خرید گردوی تازه معمولا به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشاورز انجام می ‌شود و به دلیل خراب شدن سریع این نوع گردو، امکان خرید آن به صورت اینترنتی وجود نخواهد داشت.

خرید گردو عمده

یکی از روش های خرید گردو، انجام خرید به صورت عمده است که توسط فروشندگان جزئی از کشاورزان و تامین کنندگان اصلی صورت می‌ گیرد. فروشندگان جزئی باید دقت داشته باشند که بهترین زمان برای برای خرید عمده گردو با قیمت مناسب از تولید کننده، بلافاصله بعد از پایان برداشت گردو یعنی بعد از پوست گیری و در انتهای فصل تابستان است. در این فصل به دلیل برداشت همزمان گردو در شهرهای مختلف، این محصول به صورت فراوان عرضه می ‌شود و قیمت بسیار خوبی برای خرید عمده دارد.

همچنین علاوه بر فروشندگان جزئی، صادرکنندگان گردو نیز از این فرصت مناسب برای خرید عمده گردو و عرضه آن به بازار های جهانی استفاده می‌ کنند. در این زمان علاوه بر گردوی خشک، گردوی با پوست سبز نیز عرضه می شود، ولی با توجه به رطوبت بالاتری که دارد قیمت آن از نوع خشک پایین تر است و زیاد برای خرید عمده گردو پیشنهاد نمی ‌شود.

شما می توانید برای خرید گردوی عمده به صورت خشک با بهترین قیمت و کیفیت و همچنین اطلاع از موجودی انواع مختلف گردو ، با شماره ۰۹۱۲۵۰۹۱۲۷۷ تماس گرفته و خرید عمده خود را با بهترین قیمت بازار انجام دهید.

قیمت گردو با پوست

جمع بندی

همان طور که گفته شد گردو یکی از مغزهای پر طرفدار و پر خاصیت در سبد غذایی خانوار است که دارای انواع گوناگونی است. به طور کلی می توان گفت یکی از موضوعات مهمی که در خرید گردو باید مورد توجه و دقت قرار گیرد، خرید از فروشگاه ها و فروشندگان معتبر و با سابقه در این زمینه است که سال ‌هاست محصولات درجه یک و با قیمتی مناسبی به مشتریان عرضه می کنند.

یکی از فروشگاه های معتبر در این حوزه فروشگاه خشکبار کشاورزی است که علاوه بر داشتن شعبه حضوری در تهران، از طریق وب سایت در حال ارائه محصولات با بهترین کیفیت و قیمت به سراسر کشور است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت هر کیلو گردو به نرخ روز و در انواع مختلف و همچنین برای مشاهده محصولات بیش تر، به آدرس keshavarzinuts.com مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با خیال راحت از این سایت خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.