فیلتر شنی استخر را ارزان بخرید

 بهترین راه برای تصفیه آب استخر چیست؟ فیلتر کردن بهترین راه است. اما از چه دستگاهی برای فیلتر کردن آب استخر استفاده کنیم؟ کدام دستگاه برای استخر شما مناسب تر است؟ در این مقاله می خواهیم با شما در مورد نحوه تصفیه استخر به بحث و بررسی بپردازیم.

یکی از بهترین دستگاه ها برای تصفیه آب استخر فیلترهای شنی می باشد. حتما نام فیلتر شنی را شنیده اید. در همین ابتدای کار بگوییم که فیلتر شنی دنیای گسترده ای دارد و بیش از صدها مدل فیلتر شنی وجود دارد که ممکن است برای استخر شما مناسب باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فیلترهای شنی و یا خرید فیلتر شنی استخر می توانید در این مقاله با گرم لوکس همراه باشید.

اهمیت فیلتر شنی برای استخرها چیست؟

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین بخش های هر استخری تصفیه آب می باشد. یکی از روش های متداول برای تصفیه آب استخر استفاده از فیلتر شنی می باشد. استخرهای عمومی را در نظر بگیرید که روزانه هزاران نفر ممکن است از آن استفاده کنند. فرض کنید که آب استخر تصفیه نشده باشد. بسیاری از افراد از رفتن به استخر خودداری می کنند چرا که شنا کردن در یک آب کثیف جالب نیست و بیماری های زیادی را به همراه دارد. فیلتر تصفیه استخر یکی از مهم ترین دستگاه های استخرها می باشد.

از سوی دیگر چنانچه استخر شخصی دارید نیز همین مسئله پابرجاست. آلودگی آب استخر می تواند بیماری های مختلف را به همراه داشته باشد. پس در هر صورت پاکیزه بودن آب استخر یکی از مهم ترین ها می باشد. اگر مالک یک مجموعه استخری می باشید در صورتی که فیلتر شنی نداشته باشید به سرعت متوجه کم شدن مراجعین می شوید و میزان درآمد شما نیز افت خواهد کرد.

از سوی دیگر چنانچه یک استخر شخصی در منزل دارید نیز می بایست آن را تمیز حفظ کنید تا بتوانید به طور مداوم از آن استفاده کنید. حال مطمئن شده اید که برای داشتن یک استخر تمیز نیاز به داشتن فیلتر شنی استخر دارید. در ادامه می خواهیم برخی از فیلترهای شنی را به شما معرفی کنیم.

انواع فیلترهای شنی استخر

در حالت کلی فیلترهای شنی به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند. فیلتر شنی استخر کند، فیلتر شنی استخر تند و فیلتر شنی استخر نرخ بالا. قدیمی ترین نوع فیلترهای شنی فیلتر استخر کند می باشد که در فضای آزاد گذاشته می شود. از این فیلترها آب بدون فشار گذر می کند و به همین دلیل به آن ها فیلتر شنی استخر کند گفته می شود. این فیلتر ها عموما برای تصفیه آب شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

مناسب ترین فیلتر برای استخر و جکوزی فیلتر شنی استخر تند می باشد. سرعت گذر آب در این نوع فیلترها بیشتر از فیلتر استخر کند می باشد. فیلتر شنی استخر تند دارای سایزهای مختلفی می باشد که می بایست برخی گزینه ها را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین فیلتر را برای استخر خود انتخاب کنید. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد انتخاب فیلتر شنی ندارید می توانید با مشاورین مجموعه گرم لوکس مشورت کنید و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

فیلتر شنی استخر چه کاربردی دارد؟

با چیستی فیلتر شنی آشنا شدید و می دانید که یکی از مهم ترین گزینه ها برای راه اندازی استخر می باشد. اما فیلتر شنی کاربردهای گسترده ای دارد که در ادامه برخی از آن ها را برای شما بیان می کنیم.

  • تصفیه کردن آب خام، منبع چاه یا رودخانه

  • تصفیه آب استخر پرورش ماهی

  • پیش تصفیه کردن آب واحدهای تکمیلی مانند آب برج خنک کننده ، آب شرب و نیروگاه ها

  • شفاف سازی آب استخرها

اگر آب استخر به طور متناوب تعویض یا فیلتر نشود، آب راکد و آلوده می شود. وجود مواد خارجی مانند برگ، خاک، گرد و غبار و رشد و تکثیر میکروب‌ها، انواع قارچ‌های میکروبی و تخم‌های انگل در آب باعث بیماری‌هایی مانند یرقان، تب روده، اسهال خونی، بیماری‌های پوستی و غیره می‌شود که به خصوص در استخرهای عمومی باید این موضوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به آن پرداخته شود.

قیمت فیلتر شنی استخر

اگر به سایت های مختلف مراجعه کرده باشید حتما قیمت های متنوعی را مشاهده کرده اید. اما شما می توانید فیلتر شنی را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. قیمت فیلتر شنی با توجه به برندهای موجود در بازار متنوع است شما می توانید تمامی برندهای مربوط به فیلتر شنی را در گرم لوکس مشاهده کنید. لازم به ذکر است قیمت های ارائه شده در گرم لوکس به روز بوده و تخفیف های مورد مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است به طوری که می توانید فیلتر شنی را با تخفیف های ویژه های از گرم لوکس تهیه کنید.

خرید فیلتر شنی استخر به قیمت مناسب

بدون شک تصفیه آب یکی از مهم ترین بخش های مهم برای هر استخری می باشد. تمیز و پاکیزه بودن آب مهم ترین رکن نگهداری استخر می باشد. هر فردی برای مراجعه به استخر در ابتدا تمیزی را در نظر می گیرد. آب آلوده منجر به بسیاری از بیماری ها می شود. در صورتی که برای خرید فیلتر شنی اطمینان حاصل کرده اید می توانید بهترین فیلتر شنی استخر را از مجموعه گرم لوکس با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. فیلتر شنی دارای برندهای متنوعی می باشد که هریک دارای ویژگی های خاص خود می باشد.

جهت انتخاب و خرید آسان فیلتر شنی و پمپ تصفیه استخر ابتدا باید ظرفیت مورد نیاز را تعیین کنید. گروه گرم لوکس با طراحی سایت خود کار را برای شما آسان کرده است. در سایت مجموعه گرم لوکس اطلاعات فنی صدها مدل از انواع فیلتر شنی استخر را می توانید مشاهده کنید. پس از تعیین ظرفیت مورد نیاز استخر خود مناسب ترین گزینه را می توانید از سایت گرم لوکس خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.