راهنمای انتخاب بهترین هاست برای سایت وردپرسی شما

 اگر در انتخاب هاست مناسب برای وردپرس دچار سر درگمی هستید، با شرکت پارس وب سرور همراه شوید.

چطور بهترین هاست وردپرس را تشخیص دهیم؟

برای شناسایی بهترین هاست وردپرس باید چند فاکتور کلیدی را در نظر داشته باشیم. مانند سرعت ، سیستم کشینگ چندلایه در سرویس میزبانی وب وردپرس،  ضمانت سرور، زمان آپدیت شدن، پشتیبانی سایت، مقیاس پذیری، امنیت هاست، ضمانت و مهم تر از همه  قیمت آن که هر یک به نوبه خود، آپشن های مهمی برای انتخاب یک هاست مناسب هستند.  سرعت سرور مهم است زیرا تعیین می کنند که وب سایت شما چقدر سریع و قابل اعتماد می تواند بارگذاری شود. مورد بعدی میزان آپ تایم آن سرویس است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد

 در خرید هاست وردپرس پشتیبانی مشتری ضروری است تا کاربر بتوانید در مواقع نیاز کمک دریافت کند. پهنای باند مهم است تا وب سایت شما با گسترده شدن، قادر باشد ترافیک بیشتری را مدیریت کند. امنیت برای محافظت از سایت شما در برابر هکرها و نرم افزار های مخرب مورد مهم بعدی است. در نهایت قیمت گذاری از طرف خریدار مورد توجه است تا بتواند، نسبت به پول خود ارزش بهینه دریافت کند.

یک هاست وردپرس خوب، لازم است چه منابعی را در اختیار داشته باشد؟

بهترین هاست ایرانی باید طیف وسیعی از منابع را در اختیار داشته باشد تا به شما کمک کند بهترین استفاده را از وب سایت خود داشته باشید. منابع می‌توانند شامل آموزش‌ ها، پرسش‌ های متداول و مستنداتی باشند که به شما در درک نحوه استفاده از پلتفرم میزبانی کمک می‌کنند. همچنین تیم‌ های پشتیبانی نیز باید پاسخ گوی سؤالاتی  باشند که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. یک هاست وردپرس خوب همچنین باید پشتیبان گیری خودکار، گواهینامه های SSL و دسترسی به یک کنترل پنل را ارائه دهد تا  شما بتوانید وب سایت خود را به راحتی مدیریت و نظارت کنید. نکته آخر اینکه یک هاست خوب پهنای باند خوبی هم دارد، به طوری که وب سایت شما با پیشرفت روز افزون قابلیت گسترش ترافیک بالاتری را نیز داشته باشد.

 هاست وردپرس پر سرعت

راهنمای انتخاب بهترین هاست برای سایت وردپرسی شما:

برای خرید بیشتر خریداران به دنبال بهترین هاست وردپرس هستند. هاستی که بتواند نیاز سایت آنها را بر آورده کند. در دسترس بودن برای بازدیدکنندگان مهم است. اصلی‌ ترین نیازهای وب‌ سایت وردپرسی به میزبانی وب تامین سرعت و امنیت و پشتیبانی مناسب آن است. تاثیر منابع سخت افزاری و منابع انسانی در هاستینگ ملموس است. منابعی چون طراحی و مهندسی بهینه‌ی پلن های میزبانی، پشتیبانی تخصصی، نگهداری اصولی از سرورها، حفظ امنیت و… که همگی از منابع مهم یک هاست وردپرس خوب هستند. داشتن امتیاز بکاپ اتومات میزبانی و نسخه پشتیبان در صورت بروز مشکل برای بازیابی سایت، ضروری است. حتی مدیریت محتوا وردپرس هم تعیین کننده است.

یک سایت فروشگاهی به کدام ماژول ها نیاز دارد؟

به طور کلی، یک سایت فروشگاهی به  یک ماژول پرداخت، یک ماژول مدیریت محصول، یک ماژول مدیریت ارتباط با مشتری، یک ماژول مدیریت محتوا، یک ماژول حمل و نقل، یک ماژول تجزیه و تحلیل و یک ماژول امنیتی نیاز دارد. بسته به نیازهای خاص فروشگاه، ماژول های اضافی مانند اتوماسیون بازاریابی، حسابداری و پشتیبانی مشتری نیز ممکن است در بعضی از سایت ها لازم باشد. خب حالا بعد از نصب این همه ماژول احتمالا شما شاهد کندی عملکرد وب سایت خود خواهید شد به همین دلیل پیشنهاد ما به شما استفاده از هاست مخصوص ووکامرس است چرا که از منابع بالاتری نسب به هاست های معمولی برخودار است و دیگر شاهد کاهش عملکرد سایت نخواهید بود .

هاست وردپرس ایران بگیرم یا خارج؟

بعضی از کاربران زمانی که از استفاده از ابزار های  تست سرعت لود صفحه (مانند GTMetric) برای سایت هایی که در ایران میزبانی شده استفاده می کنند با نتایج ضیف یا حتی خطا رو برو می شوند. ولی این به این معنا نیست که سایت هایی که در دیتا سنتر های اروپایی میزبانی می شوند سرعت لود بهتری دارند چرا که ربات های این ابزار ها معمولا کشور هایی آمریکایی یا اروپایی اقدام به فراخوانی سایت می کنند ولی شما با کاربران ایرانی سر و کار دارید و این معیار مناسبی برای شما نیست بهتره از سرویس های مشابه تست سرعت مانند واکاو استفاده کنید.

هاست های خارجی مثل  آلمان شاید نتیجه بهتری در کنسول گوگل داشته باشند اما همانطور که می دانید اختلال هایی که در اینترنت کشور رخ می دهد عموما این سایت ها را تحت تاثیر قرار می دهند و کاربران داخلی به سختی قادر به مشاهده سایت می باشند.

برتری هاست های داخل کشور به این خاطر است که در این اختلال های اینترنت کمترین تاثیر پذیری را دارند! اما در حالت کلی فرمول خاصی وجود ندارد که یکی برتر از دیگری باشد. پارس وب سرور این امکان را به کاربر می دهد تا رایگان درخواست تغییر لوکیشن هاست خود را از ایران به آلمان یا بالعکس داشته باشد.

 هاست وردپرسی

هاست  ووکامرس چه ویژگی هایی دارد؟

هاست ووکامرس نوعی میزبانی است که به طور خاص برای وب سایت های ووکامرس طراحی شده است. معمولاً شامل ویژگی‌هایی مانند نصب آسان، پشتیبان‌گیری خودکار، قابلیت تغییر نسخه PHP ، حافظه پنهان و همچنین ویژگی‌های دیگری مانند گواهی‌های SSL، اسکن ویروس و بدافزار و امنیت سازی بالا است. البته برخی از میزبان‌های ووکامرس ویژگی‌های دیگری مانند سایت‌های مرحله‌ای، ابزارهای توسعه‌دهنده، و توانایی مدیریت چندین فروشگاه ووکامرس را در یک مکان ارائه می‌دهند. برخی از هاست های ووکامرس حتی پشتیبانی تخصصی از وب سایت های WooCommerce ارائه می دهند، بنابراین می توانید در صورت نیاز از متخصصان شرکت هاستینگ پارس وب سرور کمک بگیرید.

چرا از هاست ووکامرس برای سایت فروشگاهی استفاده می کنند؟

هاست ووکامرس به دلیل ویژگی های قوی و مقیاس پذیری که دارد یک انتخاب ایده آل برای سایت فروشگاهی است. میزبانی WooCommerce یک محیط امن و قابل اعتماد برای سایت  بوده و دارای بسیاری از ویژگی های اضافی مانند تجزیه و تحلیل وب، بهینه سازی SEO، پشتیبانی هاست مدیریت شده و مدیریت پشتیبانی را  فراهم می کند. علاوه بر این، هاست ووکامرس می تواند به بهینه سازی عملکرد سایت در آینده کمک کند.

بطور خلاصه ووکامرس پلاگینی است که روی وردپرس نصب شده و سایت را  تبدیل به فروشگاه اینترنتی می کند. داخل این سایت می توان محصول فیزیکی یا فایل دیجیتال بار گذاری کرده و آن را به فروش رساند. از طرفی فروشگاه اینترنتی نیاز به کلی ماژول دارد که نیاز به یک سی پی یو و رم قوی دارند. در حالی که هاست ووکامرس همه این امکانت را برای سایت شما خواهد داشت.

امنیت اطلاعات هاست های وردپرسی چگونه است ؟

 یک هاست مناسب می بایست به صورت دوره های هفتگی اقدام به دریافت نسخه پشتیبان از سایت شما در یک فضای خارج از سرور کند تا در صورت بروز مشکلات پیش‌بینی نشده نظیر از بین رفتن هارد سرور ، از دسترس خارج شدن دیتاسنتر و سایر موارد فورس ماژور اقدام به بازیابی اطلاعات هاست شما نماید.

استفاده از یک سرویس میزبان مناسب که از سرویس های آنتی شل (AntiShell) مانند CXS پشتیبانی کند مهم است. این سرویس به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از اصالت فایل های آپلود شده و یا فایل های افزونه ها و قالب هایی که حاوی فایل مخرب هستند با درصد اطمینان بسیار بالاتری در سایت استفاده نمایید. زیرا این ابزار به راحتی اقدام به شناسایی فایل های مخرب قبل از آپلود کامل فایل در هاست شما می کند./

(هاست ووکامرس) بهترین هاست برای سایت فروشگاهی  شما:

هاست ووکامرس می تواند به روش های مختلف به سایت فروشگاهی کمک کند. به عنوان مثال، هاست WooCommerce می تواند یک محیط میزبانی امن و قابل اعتماد ارائه دهد، اطمینان حاصل کند که سایت همیشه به روز است، پشتیبانی و مشاوره در مورد میزبانی مدیریت شده ارائه می دهد و ویژگی های اضافی مانند تجزیه و تحلیل وب و بهینه سازی SEO را ارائه می دهد. علاوه بر این، شرکتهای هاستینگ می توانند در تنظیم گواهی های SSL، مدیریت پشتیبان گیری و ارائه بهینه سازی عملکرد کمک کننده باشد.

 هاست وردپرس ایران

و اما پیشنهاد ما:

پیشنهاد پارس وب سرور برای انتخاب بهترین هاست برای سایت وردپرسی شما:

1. اگر سایت فروگاهی دارید با انتخاب هاست ووکامرس رضایت خود را تضمین کنید.

2. توجه داشته باشید که سرعت لود پایین افت رتبه‌ی صفحات شما را در نتایج جستجو ی گوگل به همراه خواهد داشت.

3. از گارانتی برگشت وجه در صورت عدم رضایت  از خرید هاست وردپرس مطمئن شوید.

4. حافظه هاست ووکامرس را قبل از خرید ارزیابی کنید.

5. حواستان باشد پشتیبانی شرکتی  معتبری که می خواهید با آن کار کنید  باید ۲۴ ساعته باشد.

در نهایت:

امیدوارم راهنمای خرید هاست وردپرس، توانسته باشد جوابگوی سوالات شما برای خرید هاست مورد نظرتان باشد. با انتخاب یک هاست قدرتمند از یک شرکت معتبر هاستینگ بدون شک تجربه لذت بخشی از میزبانی یک وب سایت فروشگاهی خواهید داشت. پارس وب سرور بهترین سایت خرید دامنه و هاست برای شما عزیزان می باشد.  پیشنهاد می کنیم سرویس ویژه هاست ووکامرس را  که، مجموعه پارس وب سرور به صورت اختصاصی در وب سایت خود قرار داده، ملاحظه فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.