کاربرد قالب آماده طرح‌های گرافیکی در طراحی خلاقانه بنر، پوستر، کارت ویزیت و تراکت

 اهمیت طراحی گرافیک آنقدر بالا است که می توان به این نکته اشاره کرد، امروزه همه شهرها زیبایی خود را مدیون طرح‌های گرافیکی هستند. جایی که طرح‌های مناسبتی مانند طرح پوسترها، بنرها، بیلبوردها و طرح‌های تبلیغاتی مانند کارت ویزیت، تراکت، تابلو مشاغل و غیره همه و همه بدون گرافیک معنا و مفهومی ندارند.

در گذر زمان با افزایش تقاضا برای طرح‌های گرافیکی، ایده ارائه قالب‌های آماده طراحی با فرمت لایه باز و قابل ویرایش برای سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی و بهبود کیفیت طراحی و چاپ شکل گرفتند و افرادی که در زمینه چاپ و تبلیغات نیز فعالیت دارند در بیشتر مواقع ترجیح می‌دهند از قالب‌های آماده طراحی برای راحتی کار خود استفاده کنند. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با قالب آماده طرح گرافیکی یا طرح لایه باز آماده برای طراحی بنر، کارت ویزیت و تراکت آشنا کنیم.

قالب آماده طرح گرافیکی چیست؟

قالب آماده طرح گرافیکی، تمپلیت و الگویی است که مانند یک راهنما برای ایجاد یک طرح گرافیکی خلاقانه عمل می‌کند. قالب آماده طرح گرافیکی می‌توانند بدون وجود طراح و اطلاعات زیادی در این زمینه، مورد استفاده قرار ‌گیرند و به راحتی به طراحی و چاپ یک بنر، پوستر، کارت ویزیت، تراکت و  .... منجر می‌شوند. رنگ‌بندی، فونت، ترکیب‌بندی و عناصر مختلف گرافیکی در قالب آماده و طرح آماده، تعیین‌کننده همه قسمت‌های کار هستند و مخاطب به راحتی می‌تواند عناصر را ویرایش کند. قالب و الگوی آماده یک طرح گرافیکی که در نرم افزار فتوشاپ در ارتباط با موضوع خاصی طراحی می‌شود و بر اساس آن، ساختار کل محتوا از قبیل تصاویر و متن مشخص می‌گردد. به قالب‌های آماده قابل ویرایش طراحی شده در نرم افزار فتوشاپ و ایندیزاین طرح لایه باز نیز می‌گویند.

طراحی بنر و پوستر با استفاده از قالب آماده طرح بنر لایه باز

قالب بنر یا طرح بنر قابل ویرایش به الگویی گفته می‌شود که به صورت لایه باز می‌باشد و به عنوان راهنمایی جهت طراحی بنر مورد استفاده قرار گیرد. قالب آماده بنر دارای طرح گرافیکی و تصاویر والمان‌های مرتبط با موضوع و مناسبت مورد نظر شماست. در طرح لایه باز بنر آماده می‌توان قسمت‌های مختلف طرح را ویرایش و تکمیل نمود. در بنر لایه باز که به شکل‌ آماده قابل استفاده‌اند، رنگ‌بندی، ترکیب‌بندی، پس‌زمینه، اندازه قلم، فونت، عناصر گرافیکی و کلیه بخش‌های کار مشخص هست و لایه های طرح به گونه‌ای ‌تعیین شده که کاربر بتواند به راحتی این قسمت‌ها را ویرایش کند.

نحوه دانلود طرح آماده بنر مناسبتی و بنر خام مشاغل

امروزه سایت‌های بسیاری به ارائه طرح‌های گرافیکی بنر به صورت قالب آماده بنر لایه باز می‌پردازند. سایت طرح دات آی آر ارائه دهنده بهترین طر‌ح‌های لایه باز بنر می‌باشد. شما متقاضیان می‌توانید به بخش طرح بنر سایت مراجعه کرده و با انتخاب طرح موردنظر، سفارش خود را به ثبت برسانید. در سایت طرح دات آی آر انواع طرح بنر مذهبی، بنر مناسبت ملی و بنر و تابلو مشاغل برای همه سلیقه‌ها طراحی و روی سایت قرار داده شده است. به عنوان مثال زمانی که بنر استند برای مناسبت خاصی طراحی می‌کنید، می‌توانید بعد از انتخاب طرح استند مورد نظر آن را دانلود کرده و از آنها در طراحی خود بهره ببرید.

انواع قالب آماده و طرح بنر لایه باز

انواع قالب آماده و طرح بنر لایه باز

طراحی کارت ویزیت با استفاده از قالب آماده کارت ویزیت لایه باز

کارت ویزیت یکی از بهترین روش‌ها برای بازاریابی و تبلیغ یک کسب‌وکار است. طرح روی کارت ویزیت باید با نوع کار شما تناسب داشته باشد. این روزها فضای رقابتی حتی روی این ابزار تبلیغاتی نیز تأثیرگذار بوده است. انواع این کارت‌‌ها با توجه به میزان تأثیرگذاری و تمایزی که قرار است برای شما به‌وجود آورد نیازمند یک طراحی ویژه است. طرح آماده کارت ویزیت لایه باز معمولا به دلیل داشتن قابلیت ویرایش این روزها بسیار مورد توجه کاربران شبکه های اینترنتی و دنیای تجارت قرار گرفته است. کارت ویزیت قابل ویرایش به طور کلی بدین معناست که فایلی که در اختیار کاربران قرار می گیرد قابلیت ویرایش صد در صد را دارد و شما عزیزان می‌توانید مطابق سلیقه خود فایل لایه بازی را که در اختیارتان قرار دارد ویرایش کنید.

نحوه دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت خام

طراحی کارت ویزیت لایه باز مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب و کارها قرار گرفته است. سایت طرح دات آی آر یکی از بهترین سایت‌های گرافیکی می‌باشد که انواع طرح لایه باز کارت ویزیت را برای مشاغل مختلف طراحی نموده است.  برای دانلود طرح کارت ویزیت خام کافیست در سایت طرح دات آی آر ثبت نام نموده و برای انتخاب، خرید و دانلود طرح مورد نظر خود از طریق صفحه طرح کارت ویزیت اقدام نمایید.

دانلود نمونه قالب آماده کارت ویزیت لایه باز

دانلود نمونه قالب آماده کارت ویزیت لایه باز

طراحی تراکت باستفاده از قالب آماده تراکت لایه باز

تراکت یکی از ایده‌آل‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌شود. شما توسط تراکت می‌توانید در حجم بالا و با هزینه کم خدمات و محصولات خودتان را معرفی کنید. برای مشاغل نوپا و کسب‌وکارهای تازه، نحوه تبلیغات از راه تراکت، یکی از روش‌‌هایی است که از مدت‌‌ها پیش رایج است. البته باید نوع طرح مناسب برای آن در نظر گرفته شود. خیلی مهم است که در طراحی تراکت تبلیغاتی یک سری نکات و اصول را راعایت کنیم تا تراکت ما به اندازه کافی چشمگیر و جذاب باشد بنابراین طراحی تراکت از اهمیت زیادی برخوردار است. گسترش روزافزون رقابت‌های تبلیغاتی در صنایع گوناگون موجب شده است تا طراحان حرفه‌ای بیش از پیش به دنبال قالب آماده تراکت‌ تبلیغاتی‌ خاص و جذاب باشند و با گرفتن ایده‌های متنوع، قادر به خلق و طراحی تراکت‌های خلاقانه شوند.

نحوه دانلود طرح لایه باز تراکت خام

مطمئناً اگر بخواهید تمامی تراکت‌ها و سفارشات را از ابتدا طراحی کنید، زمان زیادی را هدر خواهید داد که ممکن است برای تکمیل تمام آن‌ها و تحویل به مشتریان وقت نداشته باشید. بنابراین امروزه بیشتر طراحان و چاپخانه‌ها از طرح تراکت قابل ویرایش که به تراکت لایه باز معروف است استفاده می‌کنند اگر به دنبال دانلود تراکت لایه باز رنگی برای مشاغل هستید حتماً به نمونه طرح تراکت سایت طرح دات آی آر نگاهی بیندازید. طرح دات آی آر، یکی از سایت‌های ارائه دهنده جدیدترین و به‌روزترین طرح‌ لایه باز تراکت است. شما می‌توانید با کمی تغییر در متن تراکت خام، طرح تراکت را در مشاغل مختلف به راحتی و در کمترین زمان ممکن آماده و چاپ کنید.

دانلود نمونه قالب آماده تراکت لایه باز

دانلود نمونه قالب آماده تراکت لایه باز

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.