اتوماسیون ارباب رجوع کسرا؛ ابزار کنترل تردد مراجعین و مهمانان

 اگر چه در اغلب سازمان هایی که امنیت عبور و مرور افراد مختلف به آن از اهمیت بالایی برخوردار است از دفتر گشت و نگهبانی در ورودی سازمان استفاده می شود اما چالش کنترل رفت و آمد افراد در سازمان ها زمانی به وجود می آید که تعداد بسیار زیادی از افراد به طور روزانه همراه خودرو یا بدون خودرو وارد سازمان می شوند. برای رفع مشکلات کنترل ورود و خروج به اینگونه شرکت ها استفاده از سیستم حراست و انتظامات می تواند راهکاری مطمئن و در عین حال ساده باشد.

نرم افزار حراست و انتظامات کسرا به عنوان یک نرم افزار قدرتمند در کنترل ارباب رجوع و مراجعین سازمان قادر است دغدغه ها و چالشهای حراستی شرکت ها را به راحتی حل کرده و امکانات مختلف را با توجه به نیاز هر سازمان در اختیار آنها قرار دهد. از آنجا که سازمان های مختلف از سیستم انتظامات و حفاظتی یکسانی برخوردار نیستند ممکن است نیاز به استفاده از تمام امکانات نرم افزار حراست نداشته باشند. در ادامه مقاله تلاش شده است تا با معرفی امکانات سیستم حراست کسرا اطلاعات مورد نیاز به سازمان ها قبل از اقدام به خرید سامانه حراست در اختیار آنها قرار گیرد.

ماژول های کاربردی نرم افزار حراست و کنترل مراجعین کسرا

سیستم حراست و کنترل تردد کسرا به گونه ای طراحی شده است که براساس نیازهای سازمان های مختلف امکانات متنوعی را در اختیار آنها قرار دهد. نرم افزار حفاظت فیزیکی کسرا در واقع دارای ۴ ماژول کاربردی بوده که هر کدام از این ماژول ها ویژگی های منحصر به فردی داشته و می توانند راهکارهای امنیتی متنوعی را برای سازمان های بزرگ و کوچک فراهم کنند. همچنین کاربرد سامانه حراست و انتظامات کسرا در کنار گیت های کنترل تردد ارائه شده از این سازمان بهترین بهره وری را جهت حفظ امنیت سازمان ها در اختیار مدیران سازمانی قرار می دهد. با مطالعه امکانات مختلف اتوماسیون حراست و انتظامات قادر هستید انتخاب مطلوب تری در میان نرم افزارهای حراست موجود در بازار داشته باشید.

سامانه کنترل ورود و خروج و مدیریت کالا

بسیاری از سازمان ها و بخصوص کارخانجات و کارگاه هایی که در آن محصولات مختلفی تولید و عرضه می شوند نیاز دارند تا از یک سیستم یکپارچه جهت کنترل ورود و خورج کالا استفاده کنند. اتوماسیون ورود و خروج کالای کسرا با استفاده از فناوری پیشرفته و بهره گیری از امکانات مختلف قادر است نیازهای اینگونه سازمان ها را به راحتی مرتفع سازد. اتوماسیون کنترل ورود خروج کالا با دریافت لیست و کد هر کالا از سازمان و وارد کردن این اطلاعات در سامانه کسرا اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مدیران سازمانی قرار می دهد.

نرم افزار مراجعین و مهمان کسرا راهکاری مطمئن برای کنترل تردد ارباب رجوع

یکی از مسائل امنیتی مهم در سازمان های مختلف نظارت و کنترل بر رفت و آمد مراجعین و مهمانان به سازمان است. در بسیاری از سازمان ها با توجه به وجود اطلاعات حفاظتی مهم امکان ورود همه ی افراد وجود ندارد و همچنین ممکن است پس از ورود برخی افراد ناشناس به سازمان چالش های امنیتی مختلفی از جمله سرقت اطلاعات یا مسائلی از این قبیل اتفاق بیفتد. بنابرین لازم است تا اطلاعات شخصی مربوط به هر یک از مراجعین به سازمان ها در سیستم کنترل تردد ارباب رجوع ثبت شود تا از این طریق علاوه بر جمع آوری اطلاعات مربوط به ارباب رجوع بتوان در بازه های زمانی مختلف جهت پیگیری مسائل حفاظتی در آینده به آنها رجوع کرد. سیستم کنترل تردد ارباب رجوع کسرا قادر است تمام اطلاعات مورد نیاز مراجعین و مهمانان را در محیطی کاربردی ثبت و ذخیره نماید.

سیستم کنترل تردد ارباب رجوع

برخی از امکانات اتوماسیون ارباب رجوع کسرا

  • مدیریت تردد مهمان از طریق ثبت انواع مجوز

  • امکان تعریف انواع درخواست های داخلی، خارجی و VIP برای ورود مراجعین

  • قابلیت رد تایید ورود مهمان و ارباب رجوع

  • قابلیت سرچ و جستجوی مراجعین با استفاده از کد ملی و ...

  • امکان ثبت وسایل همراه مراجعین در سیستم

اتوماسیون کنترل تردد خودرو کسرا

سازمان هایی که دارای پارکینگ هستند نیاز دارند تا با صدور مجوز برای خودروهای مختلف امکان ورود یا خروج خودرو را به داخل پارکینگ سازمان بدهند. به همین جهت لازم است تا سازمان ها برای کنترل تردد انواع خودرو اطلاعات آنها را در سیستم کنترل تردد خودرو ثبت کرده و به این ترتیب اجازه ورود خودرو را به سازمان صادر کنند. نرم افزار کنترل تردد خودرو کسرا قادر است با ثبت اطلاعات سخت افزاری خودرو مانند شماره پلاک، رنگ و نوع خودرو که از طریق RFID یا پلاک خوان در سیستم حضور غیاب کارکنان می شود اقدام به کنترل تردد خودروهای مختلف کند.

امکاناتی که اتوماسیون تردد خودرو کسرا در اختیار سازمان ها قرار می دهد

  • قابلیت تعریف و ثبت انواع خودرو شخصی یا سازمانی

  • امکان تعریف مجوز ورود از ذرب های مختلف سازمان

  • ثبت اطلاعات افراد همراه در خودرو

  • ثبت زمان ورود و خورج هر خودرو

  • امکان گزارشگیری از وضعیت تردد هر خودرو در بازه های زمانی مختلف

سیستم کنترل تردد ارباب رجوع

ماژول درخواست خودرو کسرا

پرسنل در بسیاری از سازمان ها نیاز دارند تا برای انجام ماموریت های داخل یا خارج از شهر از خودروهای سازمانی استفاده کنند. فرآیند درخواست خودرو به صورت کاغذی در سازمان های بزرگ امری زمان بر بوده و علاوه بر این امکان کنترل زمان ورود و خروج خودروهای درخواستی در زمان کوتاه وجود ندارد. اتوماسیون درخواست خودرو به عنوان یکی از ماژول های کاربردی در سامانه حراست و انتظامات کسرا به راحتی می تواند این امکان را در اختیار سازمان ها قرار دهد تا با ثبت درخواست و اطلاعات هر خودرو کنترل خودرهای درخواستی را به راحتی انجام دهد.

قابلیت های ماژول درخواست خودروکسرا

  • امکان ثبت درخواست خودرو به صورت استیجاری

  • قابلیت طراحی فرم برای هر سازمان با توجه به نیاز سازمان ها

  • تکمیل فرم درخواست خودرو جهت انجام ماموریت

  • ثبت ساعت و میزان عملکرد هر خودرو در اتوماسیون تردد خودرو

شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کسرا به وب سایت شرکت کسرا به آدرس kasraco  مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۱۴۵۲۰۰۰  داخلی ۳ یا ۰۹۱۹۶۷۶۹۹۷۴  تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.