شما قبل از خرید ویلا می بایست یک سری نکات مهم را بدانید که در ادامه این مطلب املاک ۱۳۷ کردان به ما کمک می کند تا با نکات قبل از خرید ویلا در کردان آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

خرید ویلا در کردان

امروزه اکثر مردم در تهران و کرج، برای دوری از آلودگی و زندگی خسته کننده در شهر، به دنبال خرید ویلا در کردان هستند زیرا کردان یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق ویلایی در اطراف تهران و کرج است که یک منطقه بسیار مناسب برای روز های تعطیل و کسب آرامش است، از این رو خرید ویلا در کردان از اهمیت بالایی برخوردار است و تعداد زیادی از مردم به دنبال خرید ویلا در کردان هستند اما می بایست قبل از انجام هر کاری، چند نکته را راجب خرید ویلا بدانیم که در ادامه به این نکات اشاره می شود.

نکات مهم قبل از خرید ویلا چه نکاتی هستند؟

  • امنیت ویلا

یکی از مهم ترین نکات که بسیار مهم است، امنیت ویلا در کردان است زیرا ویلا مدرن در کردان زمانی که دارای امنیت نباشد، هیچ آرامش و هیچ لذتی را در ویلا تجربه نمی کنید پس حتما قبل از خرید ویلا مدرن در کردان به امنیت منطقه توجه ویژه داشته باشید. ویلا مدرن در کردان زیاد است و اگر ویلا همراه با امنیت بالا باشد، باعث می شود که در ویلا احساس آرامش داشته باشید و هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند.

ویلا کردان

  • سند ویلا

یکی دیگر از نکات بسیار مهم قبل از خرید ویلا، استعلام سند ویلا است که این کار باعث جلوگیری از مشکلات و دردسر های احتمالی می شود. یکی از مناطق ویلایی و توریستی کردان است که ویلا در کردان طرفداران خاص خود را دارد. ما می دانیم که خرید ویلا در کردان زمانی مناسب است که سند آن بدون مشکل باشد در غیر این صورت ویلا مدرن در کردان اگر مشکل سند داشته باشد، خرید آن بی فایده است و نه فقط در کردان، در هر منطقه، هر ویلایی که مشکل سند داشته باشد، خرید آن ویلا بی فایده است زیرا باعث مشکل و دردسر در آینده می شود.

  • سبک ویلا

هنگام خرید ویلا، سبک ویلا از اهمیت بالایی برخوردار است، سبک های ویلا انواع مختلفی هستند که شاید هر شخصی، یک سبک خاص را بپسندد و به یک سبک خاص علاقه داشته باشد که این نکته نیز هنگام خرید ویلا بسیار با اهمیت است. به طور کلی سبک های ویلا به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  1. ویلا مدرن

  2. ویلا کلاسیک

  3. ویلا تلفیقی

  4. ویلا به سبک روستیک

انواع ویلا بر اساس موقعیت

  • ویلا شهرکی

به ویلا هایی که به فاصله کم از هم ساخته می شوند و قوانین و چارچوب مشترکی دارند که همگی ویلا ها موظف به رعایت این قوانین هستند را، ویلا شهرکی می گویند. این نوع ویلا ها نظم بسیار زیادی دارند و دارای امنیت بسیار خوبی نیز هستند به این دلیل که اکثر شهرک های ویلایی دارای نگهبان های 24 ساعته هستند و از این رو از امنیت بالایی برخوردار هستند.

شهرک های ویلایی بسیار خلوت هستند و تمام رفت و آمد ها در شهرک تحت کنترل است به همین دلیل اگر که به دنبال کسب آرامش هستید و از شلوغی و رفت و آمد های بی مورد بیزار هستید، به شما توصیه می شود که ویلا شهرکی خریداری کنید تا هم از امنیت بالایی برخوردار باشید و هم آرامش مورد نظر را بدست آورید. شما می توانید جهت مشاوره و خرید ویلا با کارشناسان املاک 137 کردان: kordan.com137 در ارتباط باشید

  • ویلا مستقل

ویلا های مستقل دقیقا نقطه مقابل به ویلا شهرکی هستند و از هیچ قانون رفت و آمدی پیروی نمی کنند. افراد می توانند طبق نظر و سلیقه خود نسبت به طراحی ویلا اقدام کنند و برای رفت و آمد و شلوغ کردن از هیچ قانونی پیروی نمی کنند پس می توان گفت که هیچ گونه محدودیتی در ویلا های مستقل وجود ندارد  و کاملا هم در طراحی ویلا و هم در ساخت ویلا و حتی در نوع رفت و آمد به ویلا آزادی عمل وجود دارد.

انواع ویلا

انواع ویلا بر اساس سبک ساختاری

  • ویلا فلت

ویلا فلت یا همان ویلا همکف به نوعی از ویلا گفته می شود که هیچ گونه پله و یا طبقه ای ندارند و در این نوع ویلا ها، رفت و آمد بسیار ساده و آسان است. یکی از مهم ترین ویژگی و مزایای این مدل ویلا ها همین سادگی و سهولت در رفت و آمد است زیرا افراد بدون مشکل و به راحتی می توانند به سمت محوطه خارجی بروند و از همه مهم تر اینکه محوطه سازی ویلا نیز به راحتی قابل مشاهده است.

ساختن ویلا فلت بسیار راحت و ساده است و نیازی به هزینه و تایم زیادی نیست و مصالحی که در ساخت این نوع ویلا به کار می رود نیز خیلی کمتر نسبت به ویلا هایی با دو یا سه طبقه هستند بنابراین می توانید بقیه بودجه خود را صرف طراحی دکوراسیون داخلی کنید.

  • ویلا دوبلکس

ویلا دوبلکس به نوعی از ویلا گفته می شود که دارای دو طبقه هستند و هر دوی این طبقات توسط پلکان داخلی به هم متصل می شوند. حریم شخصی در ویلا های دوبلکس به طور کامل رعایت شده و در اکثر ویلاهای دوبلکس، اتاق ها جدا از قسمت پذیرایی هستند و در طبقه دوم ویلا قرار دارند و این موضوع باعث محبوبیت این نوع ویلا شده است، کما اینکه از طبقه دوم، زیبایی محوطه ویلا بیشتر قابل مشاهده است که این موضوع نیز یکی دیگر از ویژگی های ویلا دوبلکس است.

سخن پایانی

در این مطلب با نکات مهم قبل از خرید ویلا در کردان آشنا شدیم که شما می بایست حتما قبل از خرید ویلا، به این نکات توجه ویژه داشته باشید نکاتی مانند ویلا بر اساس موقعیت مکانی و یا ساختار انواع ویلا که یکیی از نکات بسیار مهم است.

شما می توانید جهت استعلام قیمت و یا خرید ویلا، با کارشناسان املاک 137 کردان در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند باشید. در صورت هرگونه سوال، شما می توانید در زیر این مطلب برای ما کامنت نیز بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.