کتاب 60 سال تجربه و تاریخچه تیپاکس، اولین پست خصوصی کشور منتشر شد

تیپاکس به‌عنوان اولین پست خصوصی کشور، از ابتدای تاسیس خود به پشتوانه اعتماد مشتریان شکل گرفته و امروز با گسترش نمایندگی‌ها و خدمات خود در سراسر کشور توانسته تا حتی شهرهای با جمعیت زیر ۳۰۰۰ نفر زیر مرسولات پستی مشتریان را از پلاک مبدا به پلاک مقصد برساند.

استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز در زمینه ارسال بسته و همچنین ارائه خدماتی همچون لاکر هوشمند، جبران خسارت، بسته‌بندی و ... در کنار سرویس‌های بین‌شهری، درون‌شهری، تی‌بار برای ارسال‌های بالای 50 کیلو و ... و بهره‌گیری از پلتفرم ای‌تیپاکس بر بستر وب، اپلیکیشن مای‌تیپاکس بازار و اپلیکیشن مای‌تیپاکس باعث شده تا بخشی از پیچیدگی امر ثبت سفارش و ارسال بسته برای مشتریان تسهیل شود.

امسال تیپاکس به‌مناسبت سالروز تاسیس خود از کتاب "آسمان سقف ندارد" رونمایی کرد. در این کتاب به تاریخچه 60 ساله فعالیت‌های تیپاکس از سال 1339 تا سال 1399 اشاره شده است. این کتاب روایت رشد پله به پله کسب‌وکاری است که در شرایط مختلف اجتماعی و سیاسی توانسته با بهبود کیفیت خدمات خود، همواره در مسیر پیشرفت حرکت کند.

به‌همین مناسبت مصاحبه کوتاهی با جناب آقای منوچهر مطیعا، مشاور مدیر عامل تیپاکس و یکی از افرادی‌که زحمات بسیاری در راستای تدوین و تالیف این کتاب کشیده‌اند داشتیم. مطیعا در رابطه با دلیل نگارش این کتاب گفت: کتاب آسمان سقف ندارد از دو جنبه مهم حائز اهمیت است؛ جنبه اول ثبت و ضبط یک تاریخ طولانی 60 ساله به‌همراه فراز و نشیب‌های آن بوده و جنبه دوم اهمیت در اختیار گذاشتن تجارب و دانش یک کسب‌وکار با سابقه طولانی در اختیار افرادی که به‌تازگی وارد این حوزه شده‌اند، است.

او همچنین از شعار "تیپاکسش کن" به‌عنوان شعاری که از ابتدا تا کنون در بین مشتریان تیپاکس مورد استفاده قرار گرفته است یاد کرد. در این جشن از نویسنده این کتاب، خانم الناز انصاری نیز تقدیر و تشکر شد. در آخر خواندن این کتاب را به تمامی افرادی‌که به‌تازگی کسب‌وکار خود را شروع کرده‌اند و مایل به استفاده از تجربیات یک شرکت 63 ساله هستند، پیشنهاد می‌دهیم.

برای مطالعه و دانلود کتاب "آسمان سقف ندارد" روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود کتاب تیپاکس

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.