ماجرای جوایز میلیاردی کارت جادویی تجارت چیست؟

رپرتاژ آگهی: تمامی مشتریان بانک تجارت می‌توانند در قرعه‌کشی هر 2 هفته یک‌بار شرکت کنند و از جوایز ارزشمند بهره‌مند شوند. این جوایز شامل 10 کارت طلایی تجارت به ارزش 1 میلیارد ریال و جایزه‌های میلیونی دیگر است.

در این مطلب با جزئیات این شانس بزرگ بیشتر آشنا خواهید شد؛ همراه ما باشید.

راه‌های کسب امتیاز در جشنواره

شرایط کسب امتیاز و شرکت در قرعه‌کشی بسیار آسان است. فقط باید از کارت تجارت خود استفاده کنید. نحوه امتیازدهی به تراکنش‌های شما به این ترتیب است. به هر تراکنش واربز به حساب 60 امتیاز، هر تراکنش برداشت از حساب 10 امتیاز، هر تراکنش با همراه بانک تجارت 15 امتیاز و هر 100 هزار تومان مانده حساب در هر روز 1 امتیاز تعلق می‌گیرد. مانده مجموع حساب‌های هر شخص در هر دوره نیز باید 500 هزار تومان باشد.

می‌بینید که شرایط بسیار راحتی برای شرکت در قرعه‌کشی وضع شده است. شما با انجام تراکنش‌های ساده روزانه می‌تواند شانس 1 میلیارد ریالی خود را افزایش بدهید.

چگونه امتیازهای کسب شده در جشنواره ببینیم؟

امتیازات مشتریان در صفحه جشنواره کارت جادویی در بخش باشگاه مشتریان قابل مشاهده است. اگر هم می‌خواهید در شمار مشتریان بانک تجارت باشید و حساب بانکی در بانک تجارت ندارید، می‌توانید بدون نیاز به حضور در شعبه و به¬راحتی با نصب اپلیکیشن باجت از بازار افتتاح حساب کنید، کارت بانکی خود را درب منزل تحویل بگیرید و در جشنواره بانک تجارت با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن» حضور داشته باشید.

کلام پایانی؛ همین حالا جادوی کارت خود را فعال کنید. 

جشنواره کارت جادویی بانک تجارت برای قدردانی از همراهی مشتریان عزیز بانک تجارت است. چنانچه از مشتریان بانک تجارت هستید، شانس خود را امتحان کنید، شاید برنده بعدی شما باشید! مهلت شرکت در جشنواره از 22 مهرماه 1402 تا پایان اسفندماه است. نتایج قرعه‌کشی بانک تجارت 1402 را در صفحه جشنواره می‌توانید مشاهده نمایید. جشنواره بانک تجارت را از دست ندهید تا از جوایز ارزنده طرح کارت جادویی (جایزه 1 میلیارد ریالی و سایر جوایز ارزشمند) بهره‌مند شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.