بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

رپرتاژ آگهی:  در ادامه می خواهیم با ویژگی کار خانگی مردانه آشنا شویم و بدانیم بهترین مشاغل خانگی پردرآمد در ایران کدام است. در کشورهایی که هنوز دید سنتی به مفاهیمی مانند اقتصاد و درآمدزایی وجود دارد، مرد عنصری شناخته می شود که عمده بار اقتصادی را به دوش می گیرد. از طرف دیگر این دیدگاه در این دست از کشورها وجود دارد که مرد باید در کار سختی بکشد و با تحمل مشکلات مختلف سودآوری خوبی برای خود و خانواده خود ایجاد کند. از این رو تصور این که یک مرد به شروع به کار خانگی در منزل کند شاید کمی عجیب به نظر برسد.

تغییر دیدگاه های جهانی نسبت به مسئله شغل، شناخت نیاز به حضور بیشتر در جمع خانواده و ایجاد بسترهای درآمدزایی جدید از جمله دلایلی است که ما را برآن داشت که بدانیم آیا می توان مشاغل خانگی موفقی برای مردان ایجاد کرد؟ آیا چنین مشاغلی وجود دارد و اگر پاسخ این سوال مثبت است، این مشاغل کدام ها هستند و چگونه می توان به واسطه آن ها سودآوری کرد. ما در ادامه سعی می کنیم این مفاهیم را مورد بررسی قرار دهیم و در انتها انواع مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان را معرفی کنیم.

مهاجرت از دیدگاه سنتی به دیدگاه نوین اقتصادی

مهاجرت از دیدگاه سنتی به دیدگاه نوین اقتصادی

کشورهای مختلف جهان مدت هاست که دیدگاه جدیدی نسبت به مسئله اقتصاد و درآمدزایی پیدا کردند. در کشورهایی مانند چین، آمریکا و ژاپن استفاده از بسترهای نوین اجتماعی و اینترنتی اهمیت بالایی پیدا کرده و نشان داده است که سرمایه ای که در این بستر ها می تواند به گردش در بیاید بسیار بیشتر از آن چیزی است که تاکنون در اقتصاد سنتی وجود داشته است.

از این رو شاهد این مسئله هستیم که در این کشورها عمده نیروی انسانی (متشکل از زن و مرد) به سمت این بسترها سوق داده شده اند. یکی از دلایلی که می تواند این مسئله را به خوبی اثبات کند، تغییر روند آموزشی است که در این کشورها رخ داده است. در روند جدید آموزشی استفاده از بسترهای اینترنتی و کامپیوتری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و همچنین توجه به هنرهای دستی و مهارت های اکتسابی بیش از گذشته نمایان شده است.

این تغییر روند آموزشی به خوبی نشان می دهد که نیروی انسانی مورد نیاز جوامع بیش از هر چیزی به مهارت واقعی از جمله توانایی برنامه نویسی، توانایی کار با اینترنت و بسترهای مرتبط با آن، توانایی استفاده از مهارت های دستی و ... نیاز دارد. حال بر اساس این مسئله می توان به این نتیجه مهم رسید که مسیر مشاغل تغییر کرده و این تغییرات به کشورهای دیگر از جمله ایران نیز رسوخ کرده است. امروز شاهد این هستیم که یک فرد برنامه نویس در ایران هم می تواند موقعیت خوبی از نظر کاری برای خود ایجاد کند، این فرد می تواند با استفاده از پلتفرم اینترنت با کارفرماهای مختلف از سراسر دنیا در ارتباط باشد و پروژه های مختلفی را انجام دهد.

مزیت های مهم دیدگاه نوین اقتصادی در حوزه مشاغل

مزیت های مهم دیدگاه نوین اقتصادی در حوزه مشاغل

استفاده از بسترهای نوین ارتباطی و همچنین امکان کار در حالت انعطاف پذیری بالا مزایای عجیب و غریبی دارد. مسلما اولین مزیت این مسئله را می توان همان انعطاف پذیری آن دانست، در واقع فرد می تواند در هر زمان از شبانه روز و در هر موقعیت مکانی که بخواهد کار را انجام دهد. در این دیدگاه جدید آن چیزی که اهمیت دارد این است که کار باید در زمان تعیین شده و با کیفیت خواسته شده تحویل شده باشد. این دقیقا چیزی است که برعکس آن را در سیستم سنتی شاهد هستیم، در این سیستم حضور فرد در زمان مشخص بدون در نظر گرفتن کار انجام شده ترجیح داده شده است.

مزیت مهم دیگر این است که استفاده از بسترهای اینترنتی فرصت های شغلی جدیدی را در اختیار افراد در هر زمینه ای قرار می دهد. هر فرد می تواند در دنیای مجازی مشتریان جدیدی از سراسر دنیا برای خود پیدا کند و یا با کارفرماهای مختلفی شروع به همکاری کند. بدین ترتیب کارفرما می تواند فرد مورد نظر خود را ساده تر پیدا کند و فرد نیز می تواند بر اساس شرایط کاری خود ساده تر وارد همکاری شود. این یک بازی دو سر برد است که باعث می شود کار تولید شده نیز از کیفیت بالاتری برخوردار باشد. از این رو امروز گردش مالی بسیار بزرگی به سمت کارهایی مانند دورکاری و فریلنسری رفته که این روند طی سال های آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان در ایران

حال اگر بخواهیم از بحث کلی و جهانی خارج شویم و سراغ واقعیت های ایران برویم، چه مشاغلی را می توانیم به عنوان شغل های پردرآمد خانگی معرفی کنیم؟

نکته بسیار مهمی که در گفته های بالا وجود دارد این است که بخش مهمی از مشاغل به سمت جهانی شدن حرکت کرده اند، یعنی مشاغلی وجود دارد که محدود به مرزهای جغرافیایی نیست و این بدین معنی است که فرقی نمی کند شرایط ایران نسبت به سایر کشورها چگونه است، این مهارت های خود فرد است که تعیین کننده شده است. اگر شما یک برنامه نویس با تجربه و حرفه ای باشید از همه جای دنیا می توانید پروژه های مختلفی را قبول کنید و بر اساس بسترهایی مانند ارزهای دیجیتال درآمد خود را به دست بیاورید. این یک تعامل جهانی در حوزه مشاغل است که می توان به سادگی از طریق آن در خانه درآمدزایی عالی ایجاد کرد.

بنابراین مسلما می توان برنامه نویسی کامپیوتری را به عنوان اصلی ترین گزینه های مشاغل خانگی پرسود در ایران و جهان تلقی کرد. در کنار برنامه نویسی می توان تولید محتواهای صوتی، تصویری و متنی را از جمله مشاغلی دانست که با گسترش بسترهای اینترنتی و مجازی بازار کار بسیار خوبی دارد. در واقع امروز همه افراد در ایران و جهان دانسته اند که برای رونق کسب و کار خود و برای این که بتوانند درآمدزایی خوبی ایجاد کنند باید وارد دنیای اینترنت و فضای مجازی شوند، اما نکته ای که وجود دارد این است که این افراد برای موفقیت در این بسترها نیاز به محتواهای مناسبی دارد، پس عملا بازار کاری فوق العاده ای در این حوزه وجود دارد که شما می توانید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که کار با دنیای مجازی و اینترنتی تنها شغل های خانگی پر سود نیست. اگر شما مهارت کافی در حوزه کارهای هنری مانند تولید عروسک، منسوجات چوبی و ... داشته باشید می توانید به سادگی بازار کار خوبی برای خود ایجاد کنید.

دیگر گروه کار خانگی پردرآمد را می توان در حوزه مشاوره و آموزش برای آقایان دانست. در واقع امروز بسیاری به دنبال آموزش های مختلفی در گروه های متنوعی هستند، شما می توانید به واسطه مهارت و تجربه هایی که در اختیار دارید از طریق پلتفرم های مختلف اینترنتی شروع به مشاوره و آموزش کنید. امروز بسیاری از افراد از طریق این مسئله علاوه بر کسب درآمد بالا توانستند به شهرت خوبی برسند.

سرمایه گذاری، یک کار خانگی پر سود

سرمایه گذاری، یک کار خانگی پر سود

از جمله شغل های خانگی که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته مسئله سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری را از این جنبه می توان به عنوان یک شغل محسوب کرد که می تواند درآمد ثابت و سودآوری مشخصی برای فرد داشته باشد. اما باید قبول کرد که سرمایه گذاری همواره دارای ریسک های خاصی است و نمی توان با اطمینان قابل توجهی به عنوان یک شغل به آن نگاه کرد.

همانطور که طی سال های 98 و 99 بسیاری بر اساس رشد عجیب و غریب بورس تصمیم گرفتند از شغل خود خارج شوند و وارد دنیای سرمایه گذاری شوند، اما بسیاری از آن ها با سقوط بورس شکست خوردند و دارایی های خود را به سادگی از دست دادند.

سرمایه گذاری برای کسانی که تجربه و مهارت کافی در این حوزه داشته باشند می تواند یک شغل مناسب و بسیار پردرآمد باشد، اما کسانی که این تجربه را نداشته باشند بهتر است از بعد های دیگر سرمایه گذاری مانند کرادفاندینگ بر اساس اعطای وام استفاده کنند. در واقع در این مسیر شما به عنوان مالک سرمایه می توانید آن را به شکل وام در اختیار شرکت ها و مشاغل مختلف قرار دهید. شرکت پذیرنده سرمایه متعهد می شود که در زمان تعیین شده اصل سرمایه را علاوه بر سود توافق شده به شما بازگرداند. بنابراین در این روش عملا کاهش میزان سرمایه وجود ندارد و شما یکی از مهم ترین ریسک های سرمایه گذاری را تجربه نخواهید کرد.

از طرف دیگر در پلتفرم هایی مانند دونگی طرح های ارائه شده دارای سودی بیش از درصد تورم سالانه است، بنابراین ریسک کاهش ارزش سرمایه نیز در چنین شرایطی وجود ندارد. همچنین در دونگی می توانید طرح های اقتصادی مختلفی را در دوره های سرمایه گذاری دو تا دوازده ماهه پیدا کنید. بنابراین عملا این خودتان هستید که تصمیم می گیرید که اصل سرمایه و سود حاصل از آن چه زمانی به عنوان یک درآمد ثابت به گردش مالی شخصی شما اضافه شود. از این موقعیت به عنوان یک شغل خانگی پردرآمد و بهترین سرمایه گذاری به سادگی عبور نکنید.

سوالات متداول

بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان کدام ها هستند؟

به طور کلی اگر بخواهیم بر اساس آمارهای جهانی بیان کنیم، مشاغلی مانند برنامه نویسی و تولید محتوا در پلتفرم های مختلف در صدر جدول قرار دارند. اما یادتان باشد که این ها تنها مشاغلی نیست که پردرآمد هستند.، این مهارت و توانایی شماست که تعیین می کند بهترین مشاغل خانگی برای شما کدام است.

مهمترین فاکتور برای انتخاب یک شغل خانگی چیست؟

فاکتورهای مختلفی در این خصوص تاثیرگذار است که می توان علاقه فردی، توانایی و مهارت فرد و همچنین تجربه های کاری را از جمله مهمترین آن ها دانست. البته شرایط اجتماعی و اقتصادی نیز می تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد.

کارمزد سرمایه گذاری در دونگی چقدر است؟

در خاطر داشته باشید که دونگی هیچ کارمزدی از سرمایه گذاران دریافت نمی کند و بر اساس قانون این افراد از پرداخت مالیات معاف هستند. این مسئله باعث شده است که سرمایه گذاری در دونگی تبدیل به یک موقعیت فوق العاده سودآوری شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.