فروش گردو کانادایی فقط به قیمت 80 هزار تومان

رپرتاژ آگهی: گردو کانادایی از جمله نهال های سودآور است که میوه هایی بسیار مرغوب تولید می کند و عملکرد فوق العاده ای دارد. این نهال همانطور که از نام آن مشخص است، برای اولین بار در کشور کانادا یافت شد و کاشت آن به تدریج در سایر کشورها از جمله ایران نیز گسترش یافت. این نهال از جمله پرطرفدارترین نهال های گردو در نهالستان های معتبر است و برای مناطق سردسیر بهترین گزینه محسوب می شود.

بارزترین ویژگی های گردو کانادایی

امروزه در مناطق سردسیر بیشترین سطح زیر کشت باغستان ها، مربوط به گردو کانادایی است. این نهال دیر گل است؛ به همین دلیل با سرمای بهاره دچار آسیب نمی شود. باغدارانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی کشور هستند، می توانند با خرید و کاشت این نهال به سود بالایی دست یابند.

گردو کانادایی پوست کاغذی است. هر عدد از گردوهای این نهال ۱۶ گرم وزن دارند که ۶۰ درصد آن را مغز تشکیل می دهد.  رنگ مغز گردو کانادایی سفید و روشن بوده و طعم بسیار عالی دارد که آن را برای استفاده در صنایع غذایی مختلف، مناسب می کند. مغز گردو کانادایی منبع غنی از کلسیم، آهن، فیبر و کربوهیدرات است و مصرف روزانه آن برای سلامت انسان توصیه می شود.

این نهال نسبت به سایر نهال های اصلاح شده، نیمه پا کوتاه تر است که تأثیر بسیار زیادی در باردهی آن دارد. به طور کلی ارتفاع این نهال بین ۵ تا ۷ متر است که این تا حد زیادی به هرس کردن نهال وابسته است؛ به همین دلیل این نوع گردو در میان باغداران به گردو خوشه ای یا کوپه ای نیز شهرت دارد. نهال گردو کانادایی گستردگی زیادی ندارد، اما بهتر است فاصله ۶ متر را در زمان کاشت آن رعایت کنید. با توجه به این امر می توانید در هر هکتار از زمین خود ۲۵۰ اصله نهال گردو کانادایی بکارید.

80 سال بهره برداری اقتصادی از گردو کانادایی

80 سال بهره برداری اقتصادی از گردو کانادایی

هر اصله درخت بالغ گردو کانادایی قادر است 65 کیلوگرم محصول ناب و مرغوب تولید کند. طول عمر اقتصادی این نهال ها بین 90 تا 100 سال است؛ بنابراین به طور میانگین باغداران می توانند تا 80 سال از آن بهره برداری اقتصادی نمایند که زمان کمی نیست. با توجه به قیمت گردو کانادایی در بازار، سودآوری باغستان این گردو در هر  هکتار چیزی در حدود 600 میلیون تومان بوده که مبلغ بسیار بالا و چشمگیری است.

البته اقتصادی بودن نهال گردو کانادایی تنها مربوط به باردهی آن نیست. چوب این نهال بسیار باکیفیت است و به صورت گسترده برای تولید مصنوعات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید بعد از به اتمام رسیدن عمر اقتصادی درخت، چوب آن را به کارخانه جات و کارگاه های تولیدی کاغذ و فرآورده های چوبی بفروشید. برگ های پوسیده آن نیز برای تهیه کودهای ارگانیک و خوراک دام به کار می رود؛ بنابراین اگر کمی پشتکار داشته باشید، می توانید از تمام بخش های این گردو، استفاده اقتصادی کنید.

میوه های نهال گردو کانادایی ماندگاری بسیار بالایی دارند و با توجه به کیفیت و موغوبیت بالا، بهترین گزینه برای صادرات هستند. درصد چربی مغز این نوع گردو در حد متعادل است؛ بنابراین به صورت گسترده برای تهیه کیک، کلوچه، شیرینی، بستنی و... کاربرد دارد.

از دیگر کاربردهای گردو کانادایی، می توان به تهیه روغن از آن اشاره کرد. این روغن خواص بسیار زیادی داشته و یکی از بهترین گزینه ها برای تنظیم خواب و درمان بی خوابی است؛ پس نگران فروش محصولات باغ خود نباشید چون می توانید به سرعت آن ها را بفروشید یا حتی پیش فروش کنید.

اگر قصد کاشت گردو کانادایی را دارید، نکات زیر را فراموش نکنید:

هر نهالی که برای کاشت انتخاب کنید، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. گردو کانادایی هم از این قاعده مستثنی نیست. پس بهتر است قبل از خرید و کاشت این نهال تمام نکات لازم در خصوص آن را بدانید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

  • گردو کانادایی در مقابل رقبای خود؛ یعنی گردو چندلر و فرنور عملکرد کمتری دارد.

  • این نهال را باید به صورت دوره ای هرس کنید تا باردهی آن افزایش یابد.

  • این نهال نیاز آبی بیشتری نسبت به سایر نهال های گردو دارد؛ بنابراین نمی‌ توانید آن را به صورت دیم بکارید.

  • نیاز تغذیه ای این نهال بسیار بالا است و باید در زمان های مشخص شده، کود مناسب برای آن را خریداری کنید.

  • با توجه به موارد یاد شده، کاشت گردو کانادایی در مناطق گرمسیری توصیه نمی شود.

nCpaZFw2oMde

خرید گردو کانادایی با کیفیت عالی و قیمتی ارزان در رویال نهال

اگر سری به نهالستان های مختلف بزنید، خواهید دید که قیمت نهال گردو کانادایی بین 120 تا 130 هزار تومان است، اما این نهال در نهالستان رویال نهال با قیمتی استثنایی به فروش می رسد. یکی از اهداف رویال نهال آبادانی کشور و سربلندی و ثروتمندی باغداران است؛ به همین دلیل این فرصت خرید نهال را برای باغداران فراهم کرده است تا بتوانند تنها با پرداخت 80 هزار تومان، نهال های لیبل دار و دارای تأییدیه از سازمان جهاد کشاورزی را خریداری کنند.

برای تهیه نهال گردو کانادایی فرصت چندانی ندارید؛ از دست دادن این فرصت ویژه خرید نهال؛ یعنی پیروز شدن رقبای شما در عرصه باغداری؛ پس همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و علاوه بر بهره مندی از تجارب و مشاوره رایگان آن ها، خرید نهال را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه انجام دهید. اگر الان نهال گردو کانادایی بخرید، در تابستان اولین محصولات خود را برداشت خواهید کرد.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای خرید نهال گردو کانادایی و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.