فروش ویژه نهال انار گلدانی

نهال انار از جمله ارقام تجاری با طول عمر 100 ساله و باردهی فوق العاده است؛ البته به شرط آنکه ارقام اصلاح شده آن را از نهالستان های معتبر؛ مانند رویال نهال بخرید. محصولی که از این نهال های تجاری و شناسنامه دار برداشت می کنید، با محصولی که تا به حال دیده اید یا از نهال های معمولی برداشت کرده اید، از زمین تا آسمان فرق دارد. 

انار دانه سیاه؛ یاقوت سیاه مناطق نیمه سردسیر کشور

نهال انار دانه سیاه یکی از نهال های باکیفیت و بومی کشور است که در مناطق نیمه گرمسیری و نیمه سردسیری بیشترین میزان رشد و باردهی را دارد. این نهال همیشه سبز است و طراوت و شادابی را به باغستان شما هدیه می دهد. میوه این نهال تجاری یک تفاوت فوق العاده ویژه با سایر نهال های انار دارد؛ آن هم اینکه بر خلاف پوست قرمز رنگ آن، دانه های آن درشت و سیاه رنگ هستند. وزن هر عدد از میوه های انار دانه سیاه بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم است.

انار دانه سیاه

عمر مفید انار دانه سیاه همانند تمام نهال های انار بین 35 تا 40 است؛ اما اگر به خوبی از نهال مراقبت کنید و تمام شرایط را برای رشد و پرورش آن مهیا کنید، می توانید تا 50 سال هم از درخت بهره برداری اقتصادی داشته باشید. ارتفاع این نهال در شرایط مطلوب به 6 متر هم می رسد که برای درختی؛ مانند انار عالی است.

در پاییز سال های سوم و چهارم کاشت این نهال می توانید میوه های درشت آن را برداشت کنید. حداکثر تناژدهی این نهال فوق العاده پرطرفدار در کشور ما، 35 تن در هر هکتار است. این نوع انار پتانسیل بسیار بالایی برای صادرات دارد و از این طریق سود زیادی را نصیب باغداران می کند. تاکنون در کشور ما شهر شیراز رکورد دار تولید این محصول بی نظیر است.

انار واندرفول؛ اناری مخصوص مناطق سردسیر

انار واندرفول؛ اناری مخصوص مناطق سردسیر

کاشت انار در کشور ما تنها مربوط به مناطق معتدل نیست؛ بلکه باغداران مناطق سردسیر هم با انتخاب رقم صحیح نهال انار می توانند از این نهال پربار بهره مند شوند. نهال انار واندروفول که منشأ آن کشور آمریکا است، بهترین نهال برای کاشت در مناطق سردسیر محسوب می شود و از جمله نهال هایی با کشت بافتی است.

میوه های این نهال تجاری فوق العاده قرمز رنگ و درشت هستند؛ به طوری که وزن هر عدد از آن ها به ۳۵۰ گرم هم می رسد. دانه ‌های این انار درشت، قرمز و آبدار هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. باردهی این نهال از همان سال اول کاشت آغاز می شود، اما بهتر است برای برداشت محصول تا سال سوم کاشت صبر کنید.

باردهی این نهال در هر هکتار ۸۰ تن است؛ البته برای رسیدن به این میزان از باردهی باید در زمان های لازم نسبت به تقویت نهال اقدام کنید و آبیاری آن را به صورت منظم انجام دهید. این نهال در شرایط معمولی ۶۰ سال عمر مفید دارد، اما اگر اصول مراقبتی این نهال را که کارشناسان رویال نهال در زمان خرید به شما گوشزد می کنند را رعایت کنید، می توانید تا ۱۰۰ سال هم از درخت خود بهره برداری نمایید و این طول عمر یکی از فوق العاده ترین مزایای انار واندرفول محسوب می شود که نهال های دیگر از آن بی بهره اند.

این نهال پایه کوتاه بوده و حداکثر ارتفاع آن حدود ۶ متر است؛ پس در زمان برداشت محصول به هیچ وسیله یا ابزار گران قیمتی نیاز ندارید. این نهال سیستم دفاعی بسیار قوی دارد و به همین راحتی ها دچار آفت زدگی نمی شود. ناگفته نماند که سرمای هوا نیز سبب ترکیدگی میوه های درشت و مرغوب آن نمی شود.

انار پوست سیاه؛ دانه های قرمز رنگ در میان پوسته ای سیاه رنگ

انار پوست سیاه؛ دانه های قرمز رنگ در میان پوسته ای سیاه رنگ

به جرئت می توان گفت که یکی از پرخاصیت ترین گونه های تجاری انار که برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن بهره گرفته می شود، انار پوست سیاه است. دانه های این انار به تیرگی پوست آن نیستند و رنگی صورتی متمایل به قرمز دارند. میوه های این نهال حاوی 15 اسید آمینه ضروری هستند که 6 تای آن ها در هیچ میوه دیگری یافت نمی شود؛ به همین جهت تولید این انار در کشور ما مورد توجه بسیاری از پزشکان و داروسازان گیاهی و شیمیایی قرار گرفته است.

افرادی که از رژیم های گیاهخواری پیروی می کنند، بهترین متقاضیان برای خرید انار پوست سیاه هستند؛ زیرا اسید آمینه های این انار درست همانند گوشت است. از جمله خواص این انار می توان به درمان دیابت، زردی، اسهال، سیاه سرفه و بیماری های کلیوی اشاره کرد. اگر می خواهید با شرایط کاشت این نهال و اقلیم مناسب برای آن آشنا شوید، با کارشناسان رویال نهال در تماس باشید. از آن جایی که این نهال به صورت گلدانی هم به فروش می رسد، هیچ نگرانی بابت زمان کاشت آن نداشته باشید.

خرید اصیل ترین نهال های انار در برترین تولیدکننده نهال انار در کشور

خرید اصیل ترین نهال های انار در برترین تولیدکننده نهال انار در کشور

رویال نهال یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نهال انار اصیل و شناسنامه دار در کشور است که هر ساله تعداد بسیار بالایی از این نهال را تولید می کند. انار یکی از سودآورترین نهال ها برای تمام نقاط کشور است و همانطور که ملاحظه کردید در تمام مناطق کشور قابلیت کاشت و پرورش را دارد؛ تنها کافی است با کمک کارشناسان رویال نهال گونه مناسب و سودآور برای منطقه زندگی خود را شناسایی کنید.

کارشناسان رویال نهال از ابتدای خرید نهال تا زمان برداشت محصول از آن کنار باغداران عزیز هستند و تمام تجربیات 30 ساله خود را در اختیار شما می گذارند تا یک تجربه خریدی پر سود را برای شما رقم بزنند؛ پس عجله کنید تا از این فرصت طلایی بی نصیب نمانید.

09141811520

09301811520

09981811520

04445231520

همچنین برای خرید نهال انار و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.