فروش ویژه نهال فندق انیس ترکیه

رپرتاژ آگهی: در صورتی که علاقه مند به باغداری حرفه ای هستید، هرگز نهال های معمولی را برای کاشت در باغستان خود انتخاب نکنید؛ زیرا هیچ گونه سودآوری تجاری برای شما نخواهند داشت. رویال نهال بزرگ ترین تولید کننده نهال های اصلاح شده و دارای لیبل در غرب کشور است و بهترین مرجع برای خرید نهال های شناسنامه دار و از ارقام تجاری محسوب می شود. فندق انیس ترکیه قابلیت کاشت در اکثر نقاط کشور را دارد؛ بنابراین می توانید صرف نظر از منطقه زندگی خود، این نهال را با خیال راحت از رویال نهال خریداری کنید.

توسعه و رشد اقتصادی روز افزون با کاشت نهال فندق انیس ترکیه

نهال فندق انیس ترکیه باردهی اش به اندازه نهال های تجاری؛ همانند گردو چندلر و فرنور است. این نهال قادر است در هر هکتار ۵ تن فندق درشت و باکیفیت تولید کند که عمده استفاده آن برای تولید شکلات، آجیل و روغن است. فندق انیس ترکیه قیمت بسیار بالایی در بازار دارند و تولید آن می تواند زندگی مادی باغداران را بهبود بخشد.

محصولات این نهال تجاری از سال دوم قابل برداشت هستند؛ البته در سال اول نیز می توانید نوبرانه های آن را مشاهده کنید، اما بهتر است برای قوی تر شدن درخت و باردهی بیشتر در سال های آینده، از آن ها صرف نظر کرده و فندق ها را قبل از رسیدن برداشت کنید. فندق انیس ترکیه طول عمری ۵۰ ساله دارد و در صورتی که به خوبی از آن مراقبت کنید، هر ۵۰ سال می تواند محصولاتی اقتصادی تولید کند.

بهترین مناطق در ایران برای کاشت فندق انیس ترکیه

کشور ما پتانسیل بالایی برای کاشت این نوع فندق دارد. استان گیلان بهترین آب و هو را برای کاشت فندق انیس ترکیه دارد و به جرات می توان گفت که ۸۵ درصد فندق کشور نیز در این استان تولید می شود. از آن جایی که فندق ترکیه نهالی سازگار است، می توان از آن در استان هایی با آب هوای معتدل و خنک نیز بهره گرفت. از این نظر استان هایی مانند؛ قزوین، ارومیه و گرگان نیز برای کاشت فندق انیس ترکیه مناسب هستند.

اگر ساکن این استان ها هستید و می خواهید باغداری متفاوت تری را نسبت به سال های گذشته تجربه کنید، همین الان با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید و نهال فندق انیس ترکیه را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید. علاوه بر این می توانید تمام شرایط کاشت و پرورش این نهال را از کارشناسان رویال نهال جویا شوید تا هیچ دغدغه ای برای پرورش آن نداشته باشید.

نهال فندق

از آن جایی که این نهال از جمله ارقام دیر گل محسوب می شود، در مناطقی که سرمای بهاره دارند، هیچ آسیبی نمی بیند. البته این نهال برای مناطقی که در معرض بادهای بسیار سرد زمستانی یا بادهای گرم تابستانی هستند، مناسب نیست؛ زیرا بادهای فوق العاده سرد مانع از تلقیح و گرده افشانی درختان شده و بادهای بسیار گرم حاشیه برگ ها و سرشاخه های نهال را می سوزاند. در صورت کاشت نهال در این مناطق باید حتما از بادشکن های مناسب استفاده کنید.

فندق انیس ترکیه نیاز آبی نسبتاً بالایی دارد و باید برای جلوگیری از خشک شدن ریشه نهال، روزانه 5 لیتر آب به ریشه آن برسد؛ پس اگر در مناطق بی آب زندگی می کنید، فکر کاشت این نهال را از سر بیرون کنید.

محبوب ترین ویژگی های نهال فندق انیس ترکیه برای باغداران

باغداران حرفه ای و با تجربه همیشه به دنبال نهال هایی هستند که نیاز به مراقبت خاصی ندارند و کمترین هزینه برای رشد و باردهی آن ها لازم است. فندق انیس ترکیه یکی از این نهال ها است. این نهال رشد بسیار سریعی دارد و پرورش آن بسیار کم هزینه تر از سایر نهال های مثمر است.

ارتفاع این نهال در زمان بلوغ بین 3 تا 5 متر است که ارتفاع زیادی نیست. بهتر است بدانید باردهی درختانی که ارتفاع کمی دارند، بیشتر است از درختانی که سر به فلک کشیده هستند. ارتفاع کم نهال فندق انیس ترکیه سبب می شود تا برداشت محصول از آن به آسانی انجام شود و هیچ گونه چالشی نداشته باشد.

برای کاشت این نهال در زمین خود نیازی نیست که ارتفاع از سطح دریا را به طور دقیق بررسی کنید؛ زیرا نهال در اغلب اقلیم ها با هر سطح و ارتفاعی از دریا رشد می کند و در برابر سرما و گرما عادی مقاوم است. این امر سبب می شود تا باغداران زیادی، کاشت این نهال را در اولویت خود قرار دهند.

فندق انیس ترکیه ظاهری کشیده و بیضی شکل دارد و پوست آن روشن و مایل به قهوه ای است. مغز آن سفید و خوش طعم است و محبوبیت زیادی در صنایع غذایی مختلف دارد. فندق انیس ترکیه یکی از بهترین انواع فندق ها برای صادرات به کشورهای اروپایی است؛ زیرا خواص فوق العاده ای دارد و تقاضای زیادی برای تولید آن وجود دارد.

رویال نهال

خرید فندق انیس ترکیه با قیمتی باورنکردنی از بزرگ ترین نهالستان کشور

باغداری حرفه ای و تخصصی با خرید نهال فندق از نهالستان های حرفه ای و تخصصی آغاز می شود. رویال نهال ۳۰ سال است که تمام تمرکز و همت خود را بر روی تولید نهال های تجاری از انواع مثمر و غیر مثمر گذاشته است تا با تولید نهال هایی شناسنامه دار، با کیفیت و عاری از هر گونه آفت و بیماری، باغداران را به موفقیت در این زمینه یاری کند.

تمامی نهال های این نهالستان تحت نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی تولید می شوند و باردهی آن ها تضمین شده است. اگر می خواهید به همراه خرید نهال از مشاوره رایگان برای کاشت هم بهره مند شوید، این فرصت ویژه را از دست ندهید و با کارشناسان رویال نهال تماس بگیرید.

۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰

۰۹۹۸۱۸۱۱۵۲۰

۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

برای اطلاعات بیشتر در خصوص  نهال فندق میتوانید به سایت ROYALNAHAL دات کام مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.