مصائب یک بازگشت

گروه ورزش: رضاییان روز یکشنبه از فسخ قراردادش با ریزه‌اسپور خبر داده و گفته اولویت اول، دوم و سومش حضور مجدد در پرسپولیس خواهد بود. به ویژه از آن جهت که سرخپوشان مدعی هستند هنوز یک فصل از قرارداد رامین با این باشگاه باقی است، احتمال قابل‌توجهی وجود دارد که رامین هم سر جایش برگردد و برای قرمزها بازی کند. با این وجود بعید است فضایی که برای طارمی به‌وجود آمد و وی در آن به سرعت مورد بخشش هواداران قرار گرفت، در مورد رضاییان هم تکرار شود. اگرچه رامین قول داده در صورت بازگشت کاری کند که مردم خیلی زود از اشتباه او بگذرند، اما حقیقت آن است که خیلی از هواداران، بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس نظر جالبی روی رضاییان ندارند و او را عامل اصلی اتفاقی که برای طارمی رخ داد می‌دانند.

چند هفته پیش و با فروکش کردن خشم عمومی علیه رضاییان و طارمی، چند تن از بازیکنان پرسپولیس شروع به اظهارنظر در این مورد کردند و کوشیدند تا فضا را تعدیل کنند. جالب اینجاست که در مطالب آنها، اثری از اسم رامین رضاییان نبود و همگی فقط هوای طارمی را داشتند. به‌عنوان مثال می‌توان از حسین ماهینی و محسن مسلمان نام برد. این دومی حتی در پیامش جمله‌ای بحث‌برانگیز به کار برده و نوشته بود: «شاید مهدی در تصمیمی که گرفت زیاد هم اختیار و آزادی عمل نداشت.» گویا مسلمان قصد داشته با این عبارت، رامین رضاییان را نقش اول این ماجرا معرفی کند. فراموش نکنیم در این مدت چهره‌های مطرحی مثل خداداد عزیزی هم به رضاییان یورش بردند و او را به‌خاطر هوایی کردن طارمی مورد انتقاد قرار دادند. به این ترتیب رامین حتی اگر به پرسپولیس برگردد، کار راحتی برای اخت شدن با بازیکنان این تیم نخواهد داشت به خصوص که از قبل هم شنیده می‌شد او اخلاق خاصی دارد و زیاد با بقیه نمی‌جوشد.

وساطت دو اسطوره

قبل از بازی پرسپولیس با فولاد، علی کریمی در هتل محل اقامت سرخپوشان حاضر شد تا این شایعه به‌وجود بیاید که او برای پادرمیانی در پرونده رضاییان نزد برانکو رفته است. رامین همیشه از کریمی به‌عنوان اسطوره مورد علاقه‌اش یاد کرده است. رضاییان فصل گذشته گل زیبایش به پدیده را به جادوگر تقدیم کرده بود. البته کریمی بعد از جدایی رضاییان از پرسپولیس به آن شکل عجیب، این بازیکن را در اینستاگرام آنفالو کرد تا اوج عصبانیتش را نشان بدهد. در آن زمان هزاران تن از دیگر هواداران پرسپولیس هم به تبعیت از کریمی همین کار را کردند. جالب اینکه بعد از فسخ قرارداد با ریزه‌اسپور و ابراز ندامت رامین از رفتارهایش، کریمی بار دیگر او را فالو کرده است! همچنین بعد از بازی با فولاد هم علی پروین اعلام کرد برای حل مشکل رامین با طاهری، سرپرست باشگاه صحبت کرده است.

بازگشت رامین رضاییان بررسی می‌شود

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس در کمیته انضباطی این باشگاه بررسی خواهد شد. علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل سرخپوشان دیروز در این مورد گفت: «ما قبلا هم اعلام کردیم رضاییان را می‌خواهیم اما برخورد ما و خواسته‌های‌مان حقوقی است. حالا در وضعیتی قرار داریم که بازیکن برگشته و مساله را باید در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار دهیم.»