محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال دیروز در گفت‌وگو با رادیو به‌شدت از روند تنظیم اساسنامه این فدراسیون انتقاد کرد و گفت: «این اساسنامه در واقع دست‌نویس تفکرات وزارت ورزش است، نه فدراسیون فوتبال. بعد این را می‌دهد به فدراسیون و می‌گوید روی آن کار کنید! خیلی راحت یکسری از پرسنل وزارت ورزش این اساسنامه را تهیه کرده‌اند.»

 درحالی‌که فدراسیون فوتبال ایران پیش‌تر تاکید کرده بود برای میزبانی مسابقات جام‌ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ اقدام کرده است، دیروز یک رسانه قطری اعلام کرد فقط کشورهای عربستان، هند، ازبکستان و قطر برای این میزبانی رقابت خواهند کرد.

 علی کفاشیان در واکنش به اینکه AFC تهدید کرده از این پس مجوز حرفه‌ای تیم‌های دارای پرونده حقوقی در فیفا را صادر نمی‌کند و نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، گفت: «AFC همیشه این تهدیدها را می‌کند اما خطری ندارد. برای AFC هم خوب نیست که تیم‌های ایرانی غایب باشند!»

 مدیر مجموعه ورزشی آزادی با توجه به اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مقابله با کرونا در ورزش، دستور بازگشایی اماکن ورزشی این مجموعه را ابلاغ کرد.

 وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در مورد مطالبات بازیکنان به «ایسنا» گفت: «متاسفانه هیات‌مدیره‌هایی که در استقلال بودند، جز دروغ چیزی از آنها نشنیدیم. آقای خلیل‌زاده به تعهدات خود عمل نکرد و جلوی چشمان من دروغ گفت. امیدوارم سعادتمند کارش را درست انجام دهد.»

 پس از سه ماه تعطیلی، فوتبال از تاریخ ۲۳ خرداد به برخی از ورزشگاه‌های تیم‌های حاضر در اسپانیا برخواهد گشت.

 طبق توافقی که بین هیات‌مدیره استقلال با شرکت ملی پست انجام شده قرار است تمبر یادبودی با تصاویر ناصر حجازی و منصور پورحیدری، اسطوره‌های این باشگاه چاپ شود.

 باشگاه یوونتوس پیشنهاد کرد آخرین بازی‌هایش در سری A ایتالیا با حضور هوادارانش برگزار شوند.