بعد از بحث‌های اخیر مبنی‌بر فروش باشگاه برق شیراز، علی سعیدلو معاون اجرایی رییس جمهور واگذاری سهام این باشگاه را منتفی دانست و البته اعلام کرد: انصراف از فروش این باشگاه هدیه هیات دولت به مردم فارس است.

سعیدلو گفت: در پی سفر استانی هیات دولت به فارس و تقاضای هواداران و ارائه گزارش جامع مدیرعامل از وضعیت باشگاه برق شیراز مقرر شد که باشگاه برق برای مردم با صفای فارس باقی بماند و این هم هدیه هیات دولت به جوانان پرشور فارس بود.

او ادامه داد: تغییرات ساختاری در باشگاه برق شیراز منتفی است و با برنامه‌ریزی و تدابیر اتخاذ شده این باشگاه برای مردم و به ویژه جوانان فارس همچنان باقی می‌ماند تا این تیم بتواند به جایگاه اصلی خود در فوتبال کشور دست یابد.

دولت نهم در راستای ارتقای فوتبال باشگاه‌های استان‌ها در پی این مهم است که فوتبال استان‌ها رشد کرده و جوانان هوادار این باشگاه‌ها در شهرستان‌ها با خیالی آسوده بتوانند در فضایی پرنشاط شاهد تعالی تیم‌های ورزشی خودشان باشند.

به گفته معاون اجرایی رییس جمهور، بحث فروش سهام امتیاز و واگذاری تیم قدیمی و ریشه‌دار برق شیراز کاملا منتفی است و با برنامه‌ریزی اتخاذ شده مشکلات اساسی باشگاه مرتفع می‌شود.