چهره‌ مدعیان عیان می‌شود

کم‌کم رده‌بندی جدول رقابت‌های لیگ برتر سروشکل جدی‌تری به خود می‌گیرد. گذشت زمان و طی شدن هفته‌ها پرده از چهره تیم‌هایی برمی‌دارد که مدعی قهرمانی در نهمین دوره لیگ هستند.

پنج‌شنبه؛ ساعت ۲۱

ملوان بندرانزلی ـ استقلال تهران، ورزشگاه تختی انزلی

کسب چهار امتیاز از سه بازی، شش گل خورده و سه گل زده آمار تیم ملوان است. تیمی که با شش گلی که در سه بازی گذشته دریافت کرده، دومین خط دفاع ضعیف لیگ تا اینجای کار را به نام خود زده است. در شرایطی ملوان باید از استقلال میزبانی کند که استقلال هم تنها با دو گل زده دومین خط حمله ضعیف لیگ را تا اینجای کار در اختیار دارد.

جمعه؛ ششم شهریور ۸۸، ساعت ۲۱

پرسپولیس تهران ـ صبای قم، ورزشگاه آزادی تهران

هفته‌ پیش سرانجام پرسپولیس موفق شد نخستین بردش را در لیگ برتر کسب کند. پرسپولیس که با دو تساوی در دو هفته‌ ابتدایی ناامیدی فراوانی را در بین هواداران پرتعدادش به وجود آورده بود، هفته‌ قبل توانست در بیرون از خانه سه امتیاز مهم کسب کند؛ سه امتیازی که موجب شد تیم پرسپولیس تا رده‌ هفتم جدول صعود کند. این تیم باید در شرایطی این هفته میزبان صباباتری باشد که حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی مهم‌ترین نکته‌ این دیدار خواهد بود.

فولاد مبارکه‌ سپاهان - استقلال اهواز، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

امیر قلعه‌نویی می‌گوید با دو برد دهان منتقدان خود را خواهد بست، اما او به خوبی می‌داند که استقلال اهواز با خداداد عزیزی تیم چندان آسانی برای مردان دیار اصفهان نخواهد بود. همین که استقلال اهواز در سه بازی گذشته‌ خود شکست نخورده و همین که سپاهان از سه بازی گذشته خود تنها سه امتیاز کسب کرده، نشان می‌دهد که تیم اصفهانی هر چند در خانه، اما کار دشواری در مقابل استقلال اهواز خواهد داشت.

عملکرد متزلزل مهدی رحمتی در بازی گذشته‌ سپاهان برابر مقاومت سپاسی شاید امیر قلعه‌نویی را مجبور کند که به فکر تغییر دروازه‌بان خود در دیدار برابر استقلال اهواز باشد.

ابومسلم خراسان ـ ذوب آهن اصفهان

ابومسلم مثل سال‌های گذشته شروع ناامید‌کننده‌ای در رقابت‌های لیگ داشته است. این تیم جزو پنج تیمی است که با وجود گذشت پنج هفته از رقابت‌های لیگ هنوز طعم پیروزی را نچشیده و دو امتیازی که سیاه جامگان مشهدی کسب کرده‌اند بابت دو تساوی این تیم در سه هفته‌ نخست بوده است.

از اقبال بد آنها در هفته‌ چهارم باید با تیمی روبه‌رو شوند که از ابتدای لیگ بر صدر جدول تکیه زده است.برنامه سایر بازی‌ها به این شرح است: استیل آذین ـ شاهین بوشهر، مس کرمان ـ پاس همدان، تراکتورسازی تبریز ـ راه‌آهن؛ فولاد خوزستان ـ مقاومت سپاسی شیراز؛ سایپای کرج - پیکان قزوین.