شمس: راضی نیستم؛ عذرخواهی می‌کنم

«من از بازی تیم ایران برابر تاجیکستان راضی نیستم. توقع من خیلی بیشتر از این بود». این حرف‌های حسین شمس، مربی تیم فوتسال ایران بعد از برد ۱۹-۲ برابر تاجیکستان بود. با این وجود حسین شمس از بازی تیم ایران ناراضی است. او بعد از بازی گفت: «من از همه تماشاگرانی که برای دیدن بازی ایران به استادیوم آمده بودند عذرخواهی می‌کنم. قول می دهم که در بازی بهتر باشیم».

تماس قلعه‌نویی با کریمی: به سپاهان بیا

به گفته یکی از مسوولان تیم سپاهان، قلعه نویی سرمربی این تیم در تماسی با کریمی‌از وی خواسته که به تیم او بپیوندد. با توجه به اینکه سپاهان شرایط مالی لازم برای استخدام کریمی‌را دارد و باتوجه به سابقه مربیگری امیر در تیم ملی، این انتقال می‌توانست محتمل باشد.

مارادونا:‌ مسی از دیه گوی ۸۶ بهتر است

دیه‌گو مارادونا سرمربی تیم ملی آرژانتین عقیده دارد، لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال جهان بهتر از او حتی بهتر از زمانی که او در جام ۱۹۸۶ با بازی فوق‌العاده‌اش به تنهایی آرژانتین را قهرمان جهان کرد، است.

زلاتان به خاطر باران به لیگ انگلستان نمی‌رود

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی بارسلونا، به دلیل نفرتی که از باران دارد به لیگ برتر انگلستان نمی‌رود. شایعه حضور این بازیکن در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان به گوش می‌رسد.

تیم فوتبال استیل‌آذین به آمریکا دعوت شد

تیم استیل آذین از سوی یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی به نام labiues برای برگزاری دو بازی دوستانه در لس آنجلس و کالیفرنیا به آمریکا دعوت شد.

حضور خانواده‌ بازیکنان در آفریقای جنوبی ممنوع

پس از آنکه نیروهای امنیتی عراق اعلام کردند القاعده می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۱۰ به بازیکنان و هواداران تیم‌های ملی هلند و دانمارک حمله کند، فدراسیون فوتبال هلند حضور خانواده‌ بازیکنان را در آفریقای جنوبی ممنوع کرد.

هاشمیان با استیل‌آذین قرارداد می‌بندد

براساس اعلام خبرگزاری آلمان «د.پ.آ» وحید هاشمیان مهاجم ایرانی تیم فوتبال بوخوم پس از ۱۱ سال حضور در بوندس‌لیگا با پیوستن به استیل‌آذین به وطن بازخواهد گشت.

نکونام: به احتمال زیاد در اوساسونا می‌مانم

جواد نکونام هافبک ایرانی تیم «اوساسونا» اسپانیا در آستانه فصل نقل و انتقالات فوتبال این کشور اعلام کرد که به احتمال زیاد در همین تیم خواهد ماند.

ریبری تا ۲۰۱۵ در آلیانس آره‌نا

هافبک فرانسوی مونیخی‌ها قراردادش را با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۱۵ تمدید کرد و به این ترتیب تمام حدس و گمانه‌زنی‌ها درباره باشگاه آتی او پایان یافت.

قرارداد شیث دو سال تمدید شد

شیث کاپیتان دوم پرسپولیس بعد از کریم باقری دومین بازیکنی است که رسما قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده است.