جدیدی: با برکناری یزدانی خرم به کشتی خدمت کنید

عباس جدیدی قهرمان المپیک کشتی گفت: با درایت و مدیریتی که از رییس سازمان ورزش سراغ دارم از او تقاضا می‌کنم با برکناری یزدانی‌خرم، به جامعه کشتی خدمت کند. وی گفت :من مانند برخی از افرادی که در کشتی فقط به خاطر چند مسافرت خارجی و حقوق ناچیز، سرشان را پایین می‌اندازند، این کار را نمی‌کنم و با آبرویم بازی نخواهم کرد.

صعود الهه احمدی به رده هفتم جهان

الهه احمدی که در مسابقات جهانی چین موفق شد مدال برنز را از آن خود کند و اولین مدال‌آور تیراندازی ایران لقب بگیرد، پیش از این در رنکینگ جهانی در رده ۴۹ قرار داشت که براساس آخرین اعلام رنکینگ به رده هفتم جهان صعود کرده است.

شروع خوب ارغوان رضایی

ارغوان رضایی دور نخست رقابت‌های تنیس رولان گاروس را با پیروزی پشت سر گذاشت. رضایی حریف کانادایی‌اش را در دو ست و با نتایج مشابه ۶ بر یک از پیش رو برداشت و راهی دور دوم شد.

احتمال قضاوت داوران ایرانی در مسابقات جهانی‌کشتی

فدراسیون جهانی کشتی اعلام کرد که تنها داوران درجه المپیکی می‌توانند در مسابقات جهانی قضاوت کنند که در این شرایط تنها دو داور ایرانی یعنی بهمن طالبی و اکبر طهماسبی شانس حضور در مسابقات جهانی مسکو را دارند.

پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد

مسابقات پایانی نیم فصل لیگ تیراندازی با کمان مردان با حضور ۲۵ تیم در دو رشته ریکرو و کامپوند در سایت تخصصی آزادی برگزار شد که در رشته ریکرو تیم پرسپولیس با کسب ۶۳ امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

فردین معصومی‌مصدوم شد

فردین معصومی‌مدعی اصلی کسب دوبنده وزن ۱۲۰ کیلوی تیم ملی کشتی آزاد، از ناحیه زانو مصدوم شد. آسیبی که به گفته سرمربی تیم ملی چندان جدی نیست و به زودی برطرف خواهد شد.

شاراپووا بر سکوی نخست ایستاد

ماریا شاراپووا تنیسور روسی با غلبه بر حریف آلمانی خود با نتیجه ۷ بر ۵ و ۶ بر یک در مرحله نهایی رقابت‌های آزاد استراسبورگ عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

دستور ساخت پیست قایقرانی

علی سعیدلو رییس سازمان تربیت‌بدنی دستور ساخت پیست‌های قایقرانی برای رشته‌های روئینگ، بادبانی، آب‌های آرام و دراگون را به شرکت توسعه و تجهیز ابلاغ کرد.

دربی اصفهان برنده نداشت

در حساس‌‌ترین مسابقه هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال تیم فولاد سپاهان اصفهان که رتبه نخست جدول را دارد به مصاف تیم همشهری خود ذوب‌آهن تیم دوم این رقابت‌ها رفت و در نهایت تلاش دو تیم با نتیجه ۲۳ بر ۲۳ به تساوی رسید.