پسرفرگوسن دلال است؟

ادامه امتناع سر الکس فرگوسن از مصاحبه با شبکه بی بی سی موجب شد تا باشگاه منچستریونایتد مجبور شود بار دیگر جریمه‌ای ۶۵ هزار پوندی بپردازد. به گزارش نشریه دیلی میل، شبکه بی‌بی‌سی یکی از شبکه هایی است که حق پخش لیگ برتر را در اختیار دارد و مصاحبه نکردن با آن برخلاف قوانین لیگ برتر است. گفته می‌شود که سر دیوید ریچاردز، رییس لیگ برتر، با دیوید گیل، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد تماس گرفته و در ‌این مورد صحبت کرده است.

براساس قوانین جدید لیگ برتر، مربیان همه تیم‌ها باید پیش و پس از بازی در صورت درخواست شبکه بی بی سی، با آنها مصاحبه کنند.

فرگوسن تاکنون در ‌این فصل ۱۳ بار از صحبت کردن با بی بی سی خودداری کرده و برای هر بار باشگاه منچستریونایتد باید ۲۰ هزار پوند بپردازد.

با ‌این وجود به نظر می‌رسد مسوولان لیگ برتر قصد دارند جریمه سبک‌تری برای شیاطین سرخ در نظر بگیرند؛ هر چند اگر‌ این مساله ادامه پیدا کند، در ادامه فصل ‌این جریمه‌ها سنگین‌تر خواهد شد.

شبکه بی بی سی در سال ۲۰۰۴ در یکی از برنامه‌هایش که به بحث دلالی در فوتبال انگلیس اختصاص داشت، ادعا کرد که جیسون، یکی از پسرهای فرگوسن، در نقل و انتقال بازیکن در منچستریونایتد، نقش دارد. از آن زمان سر الکس‌این شبکه را تحریم کرد.