هدیه ازدواج به ورزشکاران
سعیدرضا عاصمی مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان از افزایش حقوق ورزشکاران برای سال جدید طبق مصوبه افزایش حقوق قانون کار خبر داد.

وی همچنین گفت: ورزشکارانی که خودشان یا فرزندانشان ازدواج کنند ۵۰۰ هزار تومان هدیه ازدواج دریافت می‎کنند. ضمن اینکه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان خدمات دیگری هم برای ورزشکاران در نظر گرفته است که به مرور و از سال آینده ارائه خواهد شد.

دو مربی جدید در تیم ملی کشتی آزاد
با پیشنهاد نایب رییس فدراسیون کشتی، امیر توکلیان و مصطفی میرعمادیان به عنوان مربیان جدید تیم ملی کشتی آزاد منصوب شدند. توکلیان در سال 2005 هم جزو کادر فنی تیم ملی بوده است. میرعمادیان نیز به عنوان سرمربی کشتی آزاد استان مازندران به عنوان نماینده این استان در کادر فنی تیم ملی، انتخاب شده است.

تیم کشتی آزاد ایران به آمریکا دعوت شد
تیم کشتی آزاد آمریکا امسال نیز مانند سال‌های اخیر با نفرات مطرح خود در جام تختی در کیش حاضر شد. آمریکایی‌ها که به دنبال افزایش مراودات با فدراسیون کشتی ایران برای پیشرفت کشتی خود هستند، توسط امیر بشیری سرپرست تیم‌شان در جام تختی برای چندمین بار از کشتی گیران کشورمان برای حضور در چند مسابقه تورنمنت بین‌المللی و دیدارهای دوستانه در سال آینده دعوت کردند.

من آبله‌مرغان گرفتم


جمال میرزایی قهرمان بازی‌های آسیایی بعد از غیرموجه اعلام شدن غیبتش در جام تختی گفت: با حضور در کیش، کادر فنی تیم ملی دید دچار بیماری شده‌ام. وی گفت: از قبل هم گفته بودم که می‌خواهم در جام تختی کشتی بگیرم، اما دچار بیماری آبله مرغان شدم و از پزشک هم گواهی داشتم. نمی‌دانم شانس حضور در جام‌جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داده‌ام یا نه اما مثل یک سرباز مطیع نظر کادر فنی تیم ملی هستم.

ذوب آهن مغلوب الجلا سوریه شد
مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا با شکست 89 بر 76 تیم ذوب آهن مقابل الجلا سوریه آغاز شد. دیدار برگشت این دو تیم دوشنبه هفته آینده در سالن ملت اصفهان برگزار خواهد شد.