عنایتی گل نزد، ایران برد

گروه ورزش - تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست اشتوتگارت در تورنمنت دبی راهی ابوظبی شد و در دیداری تدارکاتی مقابل امارات به پیروزی رسید. تیم ملی ایران با نتیجه دو بر صفر برابر میزبان خود به برتری دست یافت. رسول خطیبی در دقیقه ۴۵ و ابراهیم صادقی در دقیقه ۹۰ گل‌های تیم ملی ایران را در این مسابقه به ثمر رساندند. ضمن اینکه رضا عنایتی در نیمه اول این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد. پایان همکاری استیلی و پرسپولیس

گروه ورزش - حمید استیلی مربی جوان پرسپولیس به جهت اختلافاتی که با مصطفی دنیزلی دارد، در تمرینات پرسپولیس حاضر نشد. گفته می‌شود دنیزلی در صحبتی که با انصاری‌فرد داشته، به او گفته است که از لحاظ شرایط فنی به هیچ وجه از او راضی نیست. مدیرعامل پرسپولیس نیز در صحبتی که با استیلی داشت، از او خواست در تمرین روز جمعه حضور نیابد.

نکونام بهترین ایرانی ۲۰۰۶

گروه ورزش - در یک نظرسنجی، در سایت‌های معتبر عربستان جواد نکونام هافبک اوساسونای اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۰۶ ایران انتخاب شد. در این نظرسنجی که کاربران ایرانی شرکت کرده بودند، نکونام با ۵۰رای در مکان اول قرار گرفت و بعد از او علی کریمی با ۱۸رای و مهدی مهدوی‌کیا با ۱۶رای دوم و سوم شدند.

ریکلمه جانشین کریمی در بایرن

گروه ورزش - مسوولان بایرن‌مونیخ، اعلام کردند در صورتی که باشگاه الاهلی خواستار به خدمت گرفتن علی کریمی باشد، این باشگاه با این انتقال مخالفتی ندارد. این در حالی است که الاهلی باید مبلغی را که مورد نظر بایرنی‌ها است، پرداخت کند تا ریکلمه به بایرنی ها اضافه شود.

کاهش محرومیت اکبرپور!

گروه ورزش - شورای استیناف اواخر هفته گذشته تشکیل جلسه نداد تا تصمیمی در مورد سیاوش اکبرپور و کاهش احتمالی محرومیت وی بگیرد. بنابراین فعلا حکم قبلی در مورد او به قوت خود باقی است.

خداداد سرمربی ابومسلم شد

گروه ورزش - بالاخره پس از جلسات متعدد ناصر شفق مدیرعامل باشگاه ابومسلم با خداداد عزیزی، ملی‌پوش سابق کشورمان سرمربیگری ابومسلمی‌ها را قبول کرد و از امروز ساعت ۳ بعد از ظهر تمرین این تیم را که جدی‌ترین تمرین بعد از تعطیلات نیم‌فصل است، زیر نظر می‌گیرد.