رویارویی تیم مظلومی و پرسپولیس دایی، یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر است که پیروزی مس در این بازی به سود تیم کرمانی و استقلال است، اما پرسپولیس با تفکر انتقام و طلسم شکنی به کرمان می‌رود. همچنین در این هفته سپاهان و ذوب‌آهن به فکر پایان دادن به بحران ناکامی نمایندگان اصفهان در لیگ سیزدهم هستند. هفته هجدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی دو روز پایانی هفته جاری آغاز و با برگزاری دیدار استقلال و فجرسپاسی در نخستین روز هفته آینده درحالی برگزار می‌شود که به غیر از پرسپولیس، سایر مدعیان در خانه به میدان می‌روند. همچنین در این هفته تیم‌های قعرنشین این فرصت را دارند با شکست دادن حریفان، صعودهای چند پله‌ای در لیگ داشته باشند.

پرسپولیس اکنون در رده سوم جدول است و این شانس را دارد که در صورت پیروزی مقابل مس در این هفته دوباره صدرنشین لیگ شود. سرخپوشان اگر بتوانند در کویر سه امتیاز بگیرند و تراکتورسازی و نفت هم مقابل حریفان‌شان متوقف شوند، دوباره صدرنشین شوند. البته حریف آنها تیم ته جدولی مس کرمان است. تیمی که در رده شانزدهم قرار دارد، اما اگر بتواند پرسپولیس را شکست بدهد شانس صعود سه پله‌ای از انتهای جدول را دارد. بنابراین شاگردان مظلومی با تمام توان در این بازی خانگی به میدان می‌روند. کویرنشینان با هدایت پرویز سوبله چوبله (لقبی که هواداران استقلال به مظلومی بابت چهار برد متوالی در دربی پایتخت به او دادند.) می‌خواهند پنجمین باخت را به پرسپولیس تحمیل کنند و خودشان هم دومین بردشان را جشن بگیرند.

مظلومی و دایی به خوبی با افکار فوتبالی‌ یکدیگر آشنا هستند. مظلومی که شاید بتوان او را متخصص شکست پرسپولیس دانست اگر بتواند سه امتیاز از سرخپوشان بگیرد می‌تواند به هدفش که بقای مس در لیگ برتر است نزدیک‌تر شود، اما دایی هم خیلی دوست دارد انتقام دو باخت در دربی را از مظلومی بگیرد. هر دو تیم در این مسابقه برد می‌خواهند و مساوی به کار هیچ تیمی نمی‌آید به همین دلیل می‌توان انتظار بازی زیبایی را در کویر داشت.

برنامه کامل دیدارهای هفته هجدهم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

پنج‌شنبه - ۲۱/۰۹/۹۳

* سایپا البرز - صنعتی استقلال خوزستان، ساعت ۱۵، ورزشگاه انقلاب کرج

* سپاهان اصفهان - گسترش فولاد تبریز، ساعت ۱۵، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

جمعه - ۲۲/۰۹/۹۳

* نفت تهران - داماش گیلان، ساعت ۱۵، ورزشگاه دستگردی تهران

* تراکتورسازی تبریز - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۵، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

* ملوان بندرانزلی - راه‌آهن سورینت، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی انزلی

* فولاد خوزستان - صبای قم، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی اهواز

* مس کرمان - پرسپولیس، ساعت ۱۵، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

شنبه - ۲۳/۰۹/۹۳

* استقلال تهران - فجرسپاسی شیراز، ساعت ۱۶:۲۰، ورزشگاه آزادی تهران