روزگذشته باشگاه استقلال میزبان علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس و علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل سابق این باشگاه بود تا در یک‌روز تابستانی مدیران ورزشی دور هم بنشینند و درباره دوتیم سرخابی حرف بزنند. دیدار روز گذشته حکایت از این نکته داشت که سرخابی‌ها بعد ازپشت سرگذاشتن روزهایی پرحاشیه به ساحل آرامش رسیده‌اند و رقیبان دیرینه قراراست در کنار هم قرار بگیرند تا فوتبال ایران رنگ روزهای خوش را ببیند. روز گذشته مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که برای دیدار با افشارزاده به محل این باشگاه رفته بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که افشارزاده به عنوان یک شخصیت ورزشی که سال‌ها زحمت کشیده و انسان سلیم‌النفسی است، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شده است. امروز آمده بودم که اطلاعاتی از باشگاه از جمله فهرست بدهکاران را ریز به ریز به او بدهم تا بداند که به چه کسی بدهکار هست و به چه کسی نیست.

او ادامه داد: افشارزاده دیروز به من زنگ زد و گفت اگر می‌خواهید برای ناهار بیرون برویم، اما من گفتم اینجا باشگاه خودمان است و در باشگاه با شما دیدار می‌کنم. به این خاطر که وقتی دو نفر صحبت می‌کنند، طوری در رسانه‌ها بازتاب پیدا می‌کند که بعضی وقت‌ها ۱۸۰ درجه فرق می‌کند.

فتح‌الله‌زاده درباره حضور رحیمی در باشگاه استقلال گفت: جمعمان جمع‌ شد، شمع و گل و پروانه بودند، بلبل هم از راه رسید.

او درباره آینده خود گفت: قبلا هم گفته بودم که به غیر از استقلال در هیچ تیمی مدیرعاملی نمی‌کنم. فقط یکبار چند سال پیش به تراکتورسازی رفتم که آن هم به خاطر آذری بودن این تیم و حضور آقای شفق بود که توانستیم تیم را به لیگ برتر بیاوریم. از این پس هم تصمیمی برای مدیرعاملی در باشگاهی ندارم. امسال به آرامش نیاز دارم. سال گذشته خیلی اذیت شدم و بی‌پولی ما را واقعا کچل کرد!

وی در ادامه در واکنش به اتهام ارتباطش با لیدرهای باشگاه و خط‌دادن به آنها گفت: اولا من هیچ‌گاه با لیدرها ارتباطی نداشته‌ام. هر چند آنها را دوست دارم چون طرفدار استقلال هستند. دوما دعا کنید که لیدرها با من ارتباط داشته باشند، چون اگر این طور باشد حتما به تیم کمک می‌کنند، چون من هم حامی افشارزاده هستم.

در همین رابطه رحیمی که برای عرض تبریک به افشارزاده به باشگاه استقلال رفته گفت: ما که نباید همیشه جنگ داشته باشیم آمده‌ام به افشارزاده سر بزنم.همچنین نگهبان باشگاه استقلال به محض دیدن مدیرعامل پرسپولیس خطاب به وی گفت آبیته که رحیمی گفت ما مخلص همه ورزشی‌ها هستیم. چند نفر از دوستان افشارزاده از اصفهان با گل و شیرینی به باشگاه استقلال رفتند تا به وی تبریک بگویند.