نمایشگاه

موسسه «پلت‌فرم ۲۸»

موسسه «پلت‌فرم ۲۸» فصل تابستانی خود را با مرور آثار یک هنرمند کره‌ای به نام «دو هو سو» آغاز کرد. زیربنای آثار «دو هو سو» فیگورهای انتزاعی و طرح‌های معمارانه‌ای است که برگرفته و ملهم از تاریخ زندگی شخصی خود او است. این نمایشگاه تا ۲۲ مرداد هر جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، بعد از تقاطع سمیه، کوچه بور بور، خیابان خاقانی، نبش بن‌بست روشن منش مراجعه کنند.

موزه هنرهای معاصر

نمایشگاهی شامل اسناد فرهنگ دیداری کودکان ایران و تاثیر فرهنگ‌های غرب و شرق بر این فرهنگ، در موزه هنرهای معاصر تهران برپا است. این نمایشگاه که با عنوان «کارنامه» برگزار می‌شود تا ۲۵ مردادماه در موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان کارگر شمالی ادامه دارد.

نگارخانه بوستان برج آزادی

نمایشگاه آثار نسرین نوش‌فر با عنوان «چاپ نقش رادیولوژی» در نگارخانه بوستان برج آزادی برپا است. آثار این هنرمند تلفیقی از هنر نقاشی و رادیولوژی است که تکنیک‌های آن قبل از چاپ به صورت یکپارچه روی اثر پیاده‌سازی شده و سپس روی اسلاید رادیولوژی نقش بسته است. این نمایشگاه تا ۲۲ مردادماه در نگارخانه بوستان برج آزادی برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نمایشگاه