مجسمه‌های کوچک تناولی
برای بازدید از برخی نمایشگاه‌ها باید آمادگی مواجهه با جمعیتی را داشته باشید که از دم در گالری تا جلوی اثر را پر کرده‌اند و از این حیث دیدن کار، آن‌هم مجسمه‌های کوچک، اندکی دشوار می‌شود.
اما زمانی که هنرمند خالق آثار «پرویز تناولی» باشد، این مساله به راحتی برایتان حل می‌شود. چراکه شما از پیش می‌دانید به دیدن آثار هنرمندی می‌روید که طی هفتاد وشش سال زندگی خود، تلاش بسیاری برای ارتقای هنر مدرن ایران کرده است.
جمعه دوازدهم مهرماه در گالری «ماه مهر» علاوه بر افتتاحیه «نمایشگاه مجسمه‌های کوچک» پرویز تناولی، جلسه رونمایی از کتاب آخر او «تاریخ مجسمه‌سازی در ایران» با سخنرانی «دکتر علیرضا سمیع‌آذر» برگزار شد. دراین نمایشگاه پرویز تناولی، «هیچ»های کوچک خود را گاه بر صندلی نشانده بود گاه آن‌ها را در هم تنیده بود و گاه نیز «هیچی» تنها را بر بستری از برنز خوابانده بود. نکته قابل توجه در این نمایشگاه نحوه ارائه آثار بود. تمام مجسمه‌های کوچک در گروه‌های چندتایی، در محفظه‌های شیشه‌ای نصب شده بر روی دیوار، ارائه شده بودند. این نوع ارائه ضمن فراهم آوردن فضای باز و آزاد، برای مخاطب درگالری این امکان را می‌داد که جمعیت زیاد بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند هر اثر را بدون جابه‌جایی زیاد از زوایای مختلف مشاهده کنند. این نمایشگاه تا دوازدهم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.