پروژه عظیم عمرانی در اصفهان تعریف نشده است
دنیای اقتصاد: رئیس بنیاد پیشرفت و مطالعات نصف جهان گفت: طی یک دهه اخیر پروژه بزرگ عمرانی در استان تعریف نشده اما اصفهان به دلیل قرار گرفتن در چهارراه اصلی کشور نیاز به تعریف پروژه های راه سازی و عمرانی دارد.
حمید رضا فولادگر، در جمع اعضای بنیاد مطالعات و پیشرفت نصف جهان با جمعی از هیات نمایندگان اتاق اصفهان اظهار داشت: پیگیری جریان یافتن آب در رودخانه زاینده رود، اتصال اتوبان رینگ سوم شهری، سرعت یافتن احداث قطار سریع السیر اصفهان - تهران از اهم فعالیت‌های «بنیاد پیشرفت و مطالعات نصف جهان» در چند سال گذشته است. وی از فعالیت کارگروه‌های اقتصادی، فرهنگی، آب و کشاورزی بنیاد خبر داد و گفت: طی یک دهه اخیر پروژه بزرگ عمرانی در استان تعریف نشده است. رئیس بنیاد پیشرفت و مطالعات نصف جهان تصریح کرد: استان اصفهان به دلیل قرار گرفتن در چهارراه اصلی کشور نیاز به تعریف پروژه‌های راه‌سازی و عمرانی دارد.وی هدف از ایجاد این بنیاد را قرار گرفتن استان اصفهان در جایگاه واقعی دانست و بیان کرد: در این راستا از تمام ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی استفاده می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: وقتی واحدهای تولیدی در شرایطی شبیه «مراقبت های ویژه» هستند، نباید به آنها شوک وارد کرد بلکه باید از آنها مراقبت ویژه انجام داد تا به شرایط طبیعی بازگردند.
سید عبدالوهاب سهل آبادی اظهار داشت: نحوه رفتار سازمان امور مالیاتی با واحدهای تولیدی شبیه سیلی زدن بیمار در وضعیت اورژانسی است. وی بیان داشت: وضعیت کار و تولید در استان در وضعیت بحرانی قرار دارد و هر روز شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکار شدن کارگران این واحدها هستیم.