دنیای اقتصاد- شهردار اصفهان در دیدار با هنرمند تئاتر شهر با اشاره به اینکه تئاتر اصفهان از غنای فرهنگی بالایی برخوردار است گفت: تئاتر از موئلفه های مهم هنری اصفهان بشمار می رود.

شهردار اصفهان میهمان خانه اکبر دباغیان هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای اصفهان بود. در این برنامه مهدی جمالی نژاد پیگیر وضعیت تئاتر اصفهان شد و گفت: امروز کشور درگیر خشکسالی است و استان ما نیز در مرکز کشور به شدت با این مشکل دست در گریبان است، و این امر باعث شده تا اکثر بودجه های شهر صرف عمران شود و به اندازه کافی برای هنر هزینه نشود. مهدی جمالی نژاد ادامه داد: من از این امر احساس نگرانی دارم، اما تا آنجا که در توان شهرداری است سعی می کند از هنر اصفهان حمایت کند. شهردار اصفهان ادامه داد: امروز هنر اصفهان است که نام این شهر را زنده نگه داشته و این امر وام‌دار هنرمندان اصفهانی است، و شهرداری اصفهان این امر را به طور کامل درک می کند و به دنبال حمایت و ارج نهادن به هنرمند اصفهانی است. جمالی نژاد تصریح کرد: دعا کنید تا کشور از بحران و رکود خارج شود و در آن روز ما در حد توان از هنرمند تجلیل خواهیم کرد.

سهم هنرمندان در افتتاح پروژه های شهرداری محفوظ است

شهردار اصفهان ادامه داد: با وجود تمامی مشکلات ما از پا ننشسته و هر روز در حال افتتاح پروژه ای هستیم و سهم هنر و هنرمند اصفهانی نیز در این پروژه ها محفوظ است. وی ادامه داد: هنر در شهرداری اصفهان ارج نهاده می شود و هرگز تئاتر اصفهان فراموش نمی شود، تئاتر اصفهان از مولفه های مهم هنری شهر است. دباغیان: ارزش تئاتر اصفهان در گذشته در حدی بود که توریستها برای دیدنش به اصفهان می آمدند.