دنیای اقتصاد: محسن زارع رییس واحد بسته بندی و بارگیری ناحیه نوردسرد اظهار داشت: در مهر ماه امسال رکورد جدید حمل ریلی محصولات نورد سرد به میزان ۳۰هزار و ۱۱۳ تن به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی ۳ درصد رشد را نشان می دهد . وی با بیان اینکه رکورد قبلی این واحد در مرداد امسال و به میزان ۲۹ هزار و ۳۱۰ تن به ثبت رسیده بود، افزود : حمل ریلی در جهان دارای مزایای قابل توجهی می باشد که همواره از دید مشتریان محصولات فولادی و تولیدکنندگان مورد توجه قرار گرفته است.

وی ضمانت بیشتر سلامت محصول تا رسیدن به دست مشتری، کاهش میزان سوخت مصرفی برای حمل محصول، افزایش ایمنی حمل و کاهش ترافیک و حوادث جادهای را بخشی از مزایای حمل ریلی نسبت به حمل جادهای برشمرد.
محسن زارع با بیان این که عمده مشتریان حمل ریلی محصولات نورد سرد، خودرو سازان می باشند، افزود: با بازگشت رونق به بازار، و ترغیب مشتریان به سفارشات حمل ریلی، شاهد روند رو به رشد سفارشات ریلی مشتریان و به تبع آن بارگیری و ارسال محصولات نوردسرد به صورت ریلی خواهیم بود .

رییس واحد بسته بندی و بارگیری ناحیه نورد سرد در پایان از حمایتهای مدیر ناحیه نورد سرد، مدیر محصولات سرد و پوششدار، گروه فنی نورد سرد، واحدهای فروش، حمل و نقل، برنامه ریزی حمل و راه آهن شرکت فولاد مبارکه، کارکنان واحد بسته بندی و بارگیری نورد سرد و شرکتهای سایپا لجستیک و سمند ریل که در زمینه حمل ریلی مساعدت نمودند، قدردانی کرد.