هد هد دوساله شد

به گزارش دنیای اقتصاد این رویداد که همزمان با دومین سالگرد تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد برگزار شد، شامل بخش‌هایی از انتقال تجربه استارت‌آپ‌های موفق و گپ و گفت  هدفمند برای توسعه کسب و کارهای نوپا بود.

دربخش اول رویداد، تیم‌های سبد سرمایه‌گذاری  شرکت هدهد به مهمانان معرفی شد و از آن‌ها قدردانی نیز به عمل آمد.

بخش دوم رویداد با عنوان، مسیرسیمرغ، شامل گفت‌وگوی آرش برهمند روزنامه نگار ماهنامه پیوست با جناب آقای ابراهیمی، بنیانگذار و مدیرعامل ایرانیکارت بود. این گفت‌وگو با هدف کمک‌ و الهام‌ بخشیدن به کسانی که در مسیر کارآفرینی هستند شکل گرفت و آقای ابراهیمی از موفقیت‌ها، شکست‌ها و تلاش‌های خود برای شروع کسب و کار و همراهی تیمش برای به نتیجه رسیدن ایرانیکارت صحبت کرد. بخش سوم رویداد، پنلی با موضوع سرمایه گذاری به میزبانی  آرش برهمند با حضور مهمانان آقای محمد  قائم‌پناه، بنیانگذار کشمون، خانم ماندانا پاکروان، هم‌بنیانگذار هیرا، و آقای محمدعلی زاهدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد، برگزارشد. هر کدام از افراد حاضر در پنل سعی کردند تا از دیدگاه خود نسبت به مسائل مشترک کسب و کارهای نوپا به گونه‌ای متفاوت نگاه کنند و در این مورد به گفت‌وگو بپردازند.

محمد قائم‌پناه از برخی سختگیری‌های سرمایه‌گذاران برای استارت‌آپ‌ها صحبت کرد و محمدعلی زاهدی ضمن توضیح علت چند مورد از این سختگیری‌ها افزود: « برخی مواقع سختگیری‌های یک وی‌سی برای اطمینان پیدا کردن از درست پیش رفتن روند کار در استارت‌آپ ضروری است.»

همچنین میهمانان این پنل به صحبت درمورد برخی از ویژگی‌های مهم یک استارت‌آپ خوب پرداختند، آن‌ها در این مورد اتفاق نظر داشتند که: وقت‌شناسی و خوش‌‌قول بودن یک استارت‌آپ علاوه بر کمک به رشد خودشان، برای وی‌سی‌ها نیز بسیار مهم است.»در ادامه برنامه، افراد و میهمانان رویداد زمانی را به گفت‌وگو با یکدیگر و شبکه‌سازی گذراندند.این رویداد پس ثبت تصویری به یادگار از دومین سال تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد همراه با موسسان و همراهان این شرکت پایان یافت.