رسول حاجی هاشمی افزود: ایده پردازان و افراد خلاق که ایده خود را عملیاتی کرده و در آن موفق بوده اند می توانند در فراخوان رویداد « اتم « شرکت کنند و محدودیتی در این زمینه برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ایده ها و تجربه های موفق می توانند در همه زمینه ها باشند، اظهار‌کرد: سه الگوی موفق برتر از بین شرکت کنندگان در این رویداد در سطح استان اصفهان در اواخر بهمن، انتخاب و به مرحله کشوری معرفی می شود.

حاجی هاشمی تصریح کرد: علاوه بر الگوهای برتر، ایده پردازان موفقی که در این رویداد شناسایی می شوند مورد حمایت قرار می‌گیرند تا بتوان ایده آنها را در نقاط دیگر کشور نیز اجرایی کرد.

وی با اشاره به اینکه رویداد اتم امسال برای دومین بار در اصفهان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دوره نخست آن قبل از دوران کرونا و در سال ۹۸ در اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه رویداد اتم با همت مجموعه مردم نهاد « اتم»، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود، گفت: این رویداد در سایر استان ها نیز در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی رویداد «اتم» در اصفهان تاکید کرد: افرادی در گوشه و کنار شهرها و روستاها زندگی می کنند که ایده های موفقی دارند اما تاکنون دیده نشده اند به همین دلیل با برگزاری رویداد اتم تلاش می شود تا این چهره ها شناسایی شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

حاجی هاشمی افزود: این کار باعث ایجاد انگیزه و اُمید در بین آنها می شود و می توان ایده ها و تجربه های موفق را در مناطق دیگر عملیاتی یا بومی سازی کرد.

به گفته وی، در دور نخست رویداد اتم در اصفهان نیز چند ایده و تجربه موفق شناسایی شد و مورد حمایت قرار گرفت.