طرح کالابرگ الکترونیکی ارتباطی به یارانه‌های نقدی مردم ندارد

میثم مداحی افزود: در این طرح مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است.

وی ادامه داد: این طرح به مدت سه ماه از هفدهم بهمن سال جاری تا هفدهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۱ قلم کالا درقالب اجرای این طرح توزیع می‌شود، اظهار داشت: این کالاها در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی توزیع می‌شود و کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه کاربردی شما میزان اعتبار کالابرگ را برای کالا برگ به سرپرستان خانوار نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: این اعتبار، هفدهم بهمن ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار مشمول طرح تخصیص پیدا کرده و افراد واجد شرایط تا پایان هر دوره و حداکثر در سه ماه آینده می‌توانند با مراجعه با فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقدام کنند.

مداحی خاطرنشان کرد: شهروندان نگرانی از بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نداشته باشند و تا هفدهم هر ماه فرصت دارند که با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقلام اقدام کنند.

وی بیان کرد: پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به هفدهم بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان شده است که انتظار می‌رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

منبع: ایرنا