این عضو انجمن مدیران صنایع استان اصفهان  درباره  یکی از ایده‌های فناورانه در اولین رویداد جایزه ملی فناوری نکست اظهار کرد: در این ایده، خودرو متصل خودرویی است که بتواند با اجزای پیرامون خود همچون خودروها، عابرین، تابلوها، خدمات شهری، پلیس و سایر مواردی از این دست ارتباط برقرار کند.

او افزود: نوع این کسب کار به لحاظ تنوع زیاد اجزا داخلی، نیاز به هماهنگی شدید دارد چراکه بین اجزا ماهیت اکوسیستمی برقرار است.  حسین نوریان گفت: شرکت مذکور قصد دارد اُرکستریتور اکوسیستم خودرو‌های متصل باشد یعنی همه ماژول‌ها را تحلیل کند، زیر اثرات را شناخته، جذب اکوسیستم و هماهنگی و یکپارچگی را ایجاد کند و در نتیجه ارزش پیشنهادی را از طرف مصرف‌کننده بگیرد. او ادامه داد: ارزش خودرو‌های متصل از لحاظ امنیتی، امنیت راننده، سرقت، مصرف انرژی، بیمه خودرو، اورژانس، مصرف سوخت، کاهش ترافیک و مواردی از این دست بالا است و می‌تواند شاخص هارا به میزان قابل توجهی بهبود دهد. وی افزود: در این ایده فناوری‌های هوش مصنوعی در قطعات، تجهیزات، انواع مختلف رادار، سنسور، دوربین‌ها و... دیده می‌شود، که مدل کسب کار آن نیز در ایران نوآورانه و کم نظیر است. وی تصریح کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند انگیزه زیادی در افراد ایجاد کند چراکه افراد کارآفرین، تشویق می‌شوند، با یکدیگر ارتباط گرفته و روحیه می‌دهند و همچنین از منبع مالی آن بهره‌مند می‌شوند.

حسین نوریان مشاور مدیریت استراتژیک اظهار کرد: در چنین جشنواره‌هایی چون ماهیت طرح‌های ارائه شده تکنولوژی محور است و هرکدام ابعاد مختلف، تبادل نظر و داوری‌های خود را دارند به ارتقاء دانش بین سازمانی کمک خواهد کرد.