بومی‌‌‌سازی ۲۵‌هزار قطعه در شرکت فولاد خوزستان

رضا طاهری اظهار کرد: فولاد خوزستان توانسته است همگام با دیگر کارخانه‌‌‌های فولادی کشور اقدامات بسیار خوبی در تولید فولاد انجام دهد به طوری که با ظرفیت تولید ۳ میلیون و ۸۰۰‌هزار تن در سال دومین تولیدکننده فولاد کشور است و با توجه به برنامه‌‌‌ریزی‌‌‌های انجام شده در افق ۱۴۱۰ این میزان، به تولید ۱۳ میلیون و ۶۰۰‌هزار تن خواهد رسید.

طاهری با بیان اینکه در سال‌های اخیر شرکت فولاد خوزستان به عنوان یک شرکت طرح‌محور فعالیت داشته است، اظهار کرد: ۱۴۶ طرح در فولاد خوزستان در حال انجام است. به مناسبت دهه فجر نیز ۳۳ طرح دیگر به بهره‌‌‌برداری می‌‌‌رسد. طرح زمزم ۳، طرح اسلب عریض، نیروگاه ۵۲۱ مگاواتی فولاد خوزستان و ده‌ها طرح دیگر از طرح‌‌‌های در حال اجرا هستند.

وی در خصوص توجه به بحث محیط‌زیست و فضای سبز در شرکت فولاد خوزستان نیز افزود: فولاد خوزستان بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طرح در بحث توسعه محیط‌زیست اجرا و بیش از ۵۲۴ هکتار فضای سبز ایجاد کرده که این میزان چیزی معادل ۵ برابر تعهد فولاد خوزستان به سازمان محیط‌زیست است.

رئیس هیات‌مدیره شرکت فولاد خوزستان در پایان گفت: علاوه بر نقش کلیدی فولاد خوزستان در اقتصاد استان و کشور، توجه خاص به جوامع محلی و مسوولیت‌‌‌های اجتماعی یکی دیگر از اقدامات اثرگذار این شرکت بوده است.