دنیای اقتصاد-یزد: جلسه علنی شورای شهر یزد عصر روز شنبه با موضوع انتخاب اعضای هیات رئیسه با حضور ۹ عضو و در غیاب « سید ناصر حیدری» و « فخرالسادات خامسی» برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محسن ابوترابی یکی از اعضای شورا با بیان اظهاراتی مبنی بر تصمیم گیری‌های بیرونی برای شورای شهر به این روند اعتراض کرد و پس از آن جلسه را ترک کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته تصمیم برای شورای شهر یزد را از بیرون از شورا بعضی از آقایان سیاسی می گرفتند ، گفت : شورای شهر پدر خوانده سیاسی دارد در حالی که ۱۱ نفر عضو شورای شهر نماینده مردم هستند و برای خدمتگزاری آمده‌اند.

این عضو شورای شهر یزد افزود : عده ای در بیرون از مجموعه در یک جریان سیاسی برای ما تصمیم گیری می‌کنند در حالی که شورای شهر تعهد دارد به خون شهدا و مردم و نظام و به هیچ کس دیگری تعهدی ندارد.

ابوترابی با اشاره به اینکه چند نفر تصمیم گیری می‌کنند چه افرادی عضو هیات رئیسه باشد ، گفت: سال گذشته در بعضی از کمیسیون ها بنده را حتی به عنوان عضو معمولی شورا راه ندادند.

ابوترابی در پایان اظهار کرد: برخی افراد انقلابی نیستند بلکه انقلابی نما هستند و من از بزرگان استان می‌خواهم ورود پیدا کنند که چرا عده ای باید عده ای را به شورای شهر تحمیل کنند.

در ادامه این جلسه مرتضی شایق دیگر عضو شورای شهر در حمایت از ابوترابی ، جلسه را ترک کرد.

با توجه به غیبت چند عضو دیگر ، جلسه از رسمیت افتاد و انتخاب هیأت رئیسه انجام نشد.

در این جلسه قرار بود برای هیات رئیسه شورای شهر در سال سوم شورا تصمیم گیری کنند.