دوربین‌های فیلم‌برداری با امکان کنترل هوشمند کنتراست تصویر

بازار دیجیتال - شرکت Panasonic به تازگی دو دوربین فیلم‌برداری دیجیتال به بازار معرفی کرده است. دوربین‌‌های فیلم‌برداری جدید Panasonic با دو مدل HDC-SD۱۰۰ و HDC-HS۱۰۰ معرفی شده‌اند.

این دوربین‌ها هر دو مبتنی بر تکنولوژی Full HD بوده و تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل ضبط و ذخیره می‌کنند.دوربین فیلم‌برداری مدل HDC-SD۱۰۰ مبتنی بر حافظه فلش بوده و قابلیت ذخیره مستقیم فیلم روی کارت‌های حافظه SD را دارد.

به این ترتیب کاربران این دوربین امکان ذخیره فیلم‌ها روی کارت‌های حافظه SD تا ۸ گیگا بایت را در اختیار دارند.دوربین مدل HDC-HS۱۰۰ اما یک دوربین فیلم‌برداری مبتنی بر هارددیسک است.

ظرفیت حافظه هارددیسک این دوربین ۶۰ گیگا بایت بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌‌های حافظه SD را هم دارد.

لنز این دو دوربین فیلم‌برداری از نوع Leica بوده که قابلیت زوم اپتیکال تا ۱۲ برابر و لرزشگیر پیشرفته اپتیکال دست را به کاربرانش می‌دهد.

دوربین‌‌های فیلم‌برداری جدید Panasonic مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره بوده و دارای امکان کنترل هوشمند کنتراست تصویر و انتخاب هوشمند صحنه هم هست.

این دوربین‌ها دارای نمایشگر LCD با وضوح تصویر ۳۰۰۰۰۰ پیکسل است و امکان تماشای تصاویر با زاویه ۱۷۰ درجه را هم به کاربران خود می‌دهد.HDC-SD۱۰۰ و HDC-HS۱۰۰ مجهز به میکروفون ۵ کاناله بوده و یک ورودی میکروفون و یک پورت HDMI را هم در اختیار دارند.شرکت Panasonic اعلام کرده است که دوربین‌‌های فیلم‌برداری جدیدش را از ماه سپتامبر و با قیمت ۹۵/۱۰۹۹ دلار برای مدل

HDC-SD۱۰۰ و ۹۵/۱۲۹۹دلار برای مدل HDC-HS۱۰۰ به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.